3 Nisan 2008 Perşembe

özlemek rezilliktir...

(22 mart 2008)

Yıllar önce okuduğum ama o dönem aynı fikirde olamadığım bir cümle geldi aklıma:
"Özlemek rezilliktir!"

Evet özlemek bazı durumlarda rezillikti!
İnsana kendini zavallı hissettirebiliyordu...
Cümleyi ilk okuduğumda "özlemenin nesi rezillik? insan sevdiğini özleeer" demiştim. sonra cevabımı yine aynı yerde buldum...

Yukarıda ne olduğunu yazmadığım, kurcalama dediğim, sen okuyucu insanının da üstünde durmadığı "de" var ya, cevap biraz da ordaydı aslında.
Söyleyen ne düşünerek söylemiş bilmiyorum ama özlemek bazen sevimli bir duygu gibi görünse de bazen rezillik olabilirdi.
Çünkü insan sadece sevdiğini özlerdi...

3 kişi de demiş ki:

freudiye dedi ki...

burdan beni sevmenin resillik olduu sonucunu çıkarıp seni krize sokmicam
ama şunu söylemek istiorum
güzel yazıosun

ayrıca gizemli freudiye kişisinin (ki bu kişi kitlelere ulaşıcaktı herkes her an onu takip edip kimse kim olduunu bilmicekti efsane olacaktı falan filan feşmekan olacaktı ama sen kimliğimi açığa vererek içine ettin kuşum
bravo
hayır o bişi diil şimdi okurlarım yazılarını getirecek.sonra genç yetenekler bi beklenti içine girecek falan ya bunlarla uuraşmak istemiorum
en acısı da gizemli seksi freudiye çizgimi kullanarak çöpten adam çizdin pehh

sLn dedi ki...

hala karizmatik, seksi ve gizemli freudiyesin kuşum merak etme :P şöyle bi insana yakın olmanın güzelliklerinden faydalanabilmek için senden bahsettim yazıda :P insanlar uvvvvvvvvv sLn freudiye'nin arkadaşıymış desinler diyee
en büyük hayranınım biliyosun :P

freudiye dedi ki...

oyyyy bebeeeeem kızzz
içimdeki sevecen şahikayı çıkardın
ver gazı ver gazı
asıl o benim hayranlıım bebeem

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?