17 Nisan 2008 Perşembe

Benim Annem...

sLn kişisi akşam üzeri saat 17.oo sularında anne kişisini arar. Anne kişisi göz doktoruna gidecektir. sLn kişisinin niyetiyse doktorun ne dediğini sormaktır.

sLn kişisi bu sırada kardeşleriyle birlikte istiklal dolaylarındadır.

Annenin göz ameliyatı olacağı kesinleşmiştir ama henüz tarih belli değildir, "sizin vizeler bir geçsin sonra olurum" diye geçiştirilmiştir anne tarafından.

Neyse dönelim sLn kişisinin anne kişisini aradığı ana.
Telefonu hala kişisi açar. annenin cep telefonunu hala açınca sLn şüphelenir.

sLn:hala nooldu? anneme ne demiş doktor?
Hala:muayene etmiş, katarakt demiş o da, ameliyat etmiş işte.
sLn: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hala: Ameliyat olucaktı ya olmuş iştee
sLn: Nassı yaa bizim niye haberimiz yok, hatun ameliyat oluyo biz alışveriş yapıyoruz, şaka yapıyosun di mi
hala kişisinden gelen kıs kıs gülme sesleri.

...

Benim annem bugün benden habersiz ameliyat oldu!
Sabah evden çıkarken "hadi artık gitmiyor musunuz hala" diyip bizi evden atmaya çalışmasından sezmeliydik tuhaf bir durum olduğunu...

"Üzülmeyin, aklınız kalmasın diye söylemedim" diye de hoş bir açıklama yaptı.
Hayatım boyunca bana "çok ince düşünme, herşeyi ayrı ayrı düşünüp insanları kırmamaya çalışınca değerli olmuyorsun insanların gözünde, tam tersine tepene çıkıyorlar" içerikli cümleler kuran annemin bir kez daha ince düşünme konusunda kendini aşması da şaşılası bir durum değil aslında...

Biz de pastamızı, kolonyamızı, ıdımızı, vıdımızı aldık hasta ziyaretine gelir gibi geldik eve. Her türlü rahatsızlığın her ayrıntısını bilen daha doğrusu bildiğini iddia eden, başkası geçirdiğinde "sinek ısırığı" kendi geçirdiğinde "ölümcül hastalık" muamelesi yapan gerzek ziyaretçi modeli vardır ya, onların taklidini bile yaptım hatta bir ara...

"Bizim bir akraba da aynı ameliyattan oldu, abartma yaa yok bişey"

(Kendim yapınca bir kere daha fark ettim ne kadar itici olduğunu :D Ben ciddi söylemedim tabii ki, bir de insanların bunu ciddi ciddi yaptığını düşününce 8-) )


Seviyorum anne seni...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?