26 Nisan 2008 Cumartesi

Deliyim, delisin, delirttiler laaaaan

Delilik belirtileri iyice gün yüzüne çıkmaya başladı..

Delirdiğini hisseden herkese deli grubundan deli oğlan şarkısını armağan etmek istiyorum efenim. Ya da ne biliyim "bildiklerini unut" falan da gelebilir.

Yok yok buldum doktor amca gelsin 8-)
"hasta sensin doktor amcaaaaaaaaaaaa"

Yeni bir diziye sardırmaya karar verdim. Lost birkaç hafta sonra yeniden upuzun bir ara verecek, o arada birşeylerle oyalanmam gerek. Aslında sorun Lost'un ara vermesi falan değil. Genel olarak uğraşacak birşeylere ihtiyacım var. Kitaplara sardırmak da güzel ama haftada bir kitapçıya gitmem gerekecek böyle giderse. (Dün 4oo sayfacık okumuşum mesela 8-) )

Lost ara verdiğinde kızıyorum kızıyorum, sonra geri döndüklerinde bütün kızgınlığım geçiyor. Bahsi geçen bir dizi değil de insan olsa, bu durumun açıklaması belli, ama konumuz dizi olunca adını koyması zorlaşıyor bu durumun :)
Amerikada yayınlandıktan 5-6 saat sonra izleyebiliyorum, cuma günlerim şükürler olsun ki tatil, sabah kalkıp hemen indirmeye başlıyorum :)
Bir de ara verdikten sonra ya da 1-2 bölüm çok sakin geçtikten sonra dizi tarihinin en iyi bölümlerini yapmaları dikkatimi çekmiyor değil. 4. sezonun ilk bölümleri durgun gitmişti sonra "the constant" gibi akla zarar birşey çıkarmışlardı ortaya. 1 aylık aradan sonra en az onun kadar iyi bir bölüm oldu bence o4xo9. Sayid nasıl Ben'le çalışır yaaa sorumuza cevap aldık mesela. Cevap alma olayı sık sık olmuyor maalesef :P

Claire'in başına birşey gelirse dizi setini basıp yapımcıları öldürme potansiyelini görüyorum kendimde. Rahat bırakın şu kızı bee :s Minik güzel oğluyla yaşasın işte, ne zararı var size :(
Claire Sawyer'a cevap verene kadar 1o sene gitti ömrümden :s İlk sözü "Charlie" olunca bir 1o sene daha gitti :(
Sawyer'ın içindeki iyi insanı görebildiğimiz bölümlere bayılıyorum.
Kate'in Sawyer ortalıkta olmadığında Jack'e sırnaştığı (yaptığı tam olarak bu.) bölümlerde iyice nefret ediyorum Kate'ten.

Benjamin'in Charles'tan intikam alma şekli gayet güzel, kendisini öldürmek çözüm değil, aynı acıyı ona yaşatmayı istemek tam Ben'lik bir fikir ama bahsi geçen kişi Penny :s :s
Favori karakterim Desmond'un aşık olduğu kadın :( ve yıllardır uğruna herşeyi yaptığı kadın, ulaşmak için herşeyi yaptığı kadın vs. 2. sezonda gördüğümüz, bizi epey bir duygulandıran (ağlatan desene açık açık) mektubu yazan şahsiyet de ta kendisi pfffff. Desmond'ı da öldürsün oldu olacak :/ Tam Ben'i sevmeye başlamıştım yeniden :/

Diziden hiçbir şey anlamayıp sadece yakışıklı adamlar var diye izleyen ve bu yüzden dalga geçtiğim bütün hemcinslerimden özür diliyorum. Diziden hiçbirşey anlamayıp Kate için diziyi izleyen erkek kişileri tanıdım. Durum dengelendi.
Adaya düştü bunlar, adadaki adamların isimleri dünya tarihinin önemli filozoflarından alınmış, galiba bir zaman kırılması durumu söz konusu, hatta son bölümde gördük ki ışınlanma durumu bile mümkün vs. ama takmayın canlar, en önemli problemimiz Kate'in Jack'i mi Sawyer'ı mı seçeceği olsun. Ugly Betty var bir de bu bitsin ona başlarız topluca olur mu :D

Şimdi yeni bir diziye daha başlamayı düşünüyorum ama kararsızım. Dizi konusunda kararlıyım ama hangisini seçeceğim konusunda kararsızım.
Losttan sonra beni hiçbir şeyin kesmeyeceğini biliyorum herşeyden önce. Salt heyecan, kovalamaca vs. değil aradığım çünkü. Misal Lost'u izledikten sonra kafama takılan küçük ya da büyük sorulardan yola çıkarak bir dünya şeye dalabiliyorum. Bahsi geçen filozoflar ne yapmış, bizimkilerle ortak noktaları neler, ışınlanma ne derece mümkün, zaman kırılması, zaman yolculuğu, yapıldığı gizlenen deneyler falanlar filanlar.
"Acaba adadan kurtulacaklar mı yoksa kurtulamayacaklar mı" merakında değiliz yalnızca yani. Benzer bir dizi var ise ismini ulaştırın bana başlayayım :D

Alternatiflerimden biri yarım yamalak izlediğim Heroes'u en baştan düzenlice izlemek. Ya da Supernatural, House M.D. gibi alternatifler var kafamda.
Prison Break diyecek olanlara şimdiden şöyle birşey söyleyeyim.
Sevmiyorum.
İzlemeye çalıştım, çalıştım, çalıştım ama ı ıh.
Alternatiflerin hiçbiri olmazsa bulaşabilirim, o da "belki". Gerçi "derin devlet" yorumunu okuduktan sonra izleme ihtimalim 0'a indi ya neyse 8-) Evet ben Kurtlar Vadisi de izlemiyorum la laa laaaa. İlla hapishane konulu bir diziye dalacaksam sanırım bu Oz olabilir.
(freudiyeciğim prison break izleyelim dedin ama cidden sevemedim onu ben. Bir de şöyle birşey var yakın zamanda sınavlarım yeniden topluca saldırıya geçeceği için yavaaaaaaş yavaaaaş izliicem ben, sen okula uğramadığın için bir sorunun yok tabii :D Eş zamanlı izleyip, kafa yorma ihtimalimiz baya düşük.)

Aa aklıma geldi Rome falan da olabilir. Bana Csi: New York'un, Nip Tuck'ın, Without a trace'in tüm bölümlerini bulan olursa ona da hayır demem elbet :P
Pfff karar versem artık 8-) Şimdiden alalım Lost biter bitmez başlarız. Yaz için beni oyalayacak birşeylere ihtiyacım var...

Bir yandan da hala doktor amcayı söylemeye devam ediyorum bu arada :)
"Neden görmezden gelmemi istiyorsun söyle ha neden?
Hep gülümsemeliyim, bu mu olması gereken?
Neye baksam görüyorum işte ruhsuz bir beden!
Haydi durma öyle doktor göster bana!"

geç bunları doktor amca 8-)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?