21 Nisan 2008 Pazartesi

Ortaya karışık II

Canım arkadaşım sRkn sonunda blogunu açtı, vatana millete hayırlı ve de uğurlu olmasını temenni ederiz :) (çok baskı yapmadım bu konuda di miii :P )
Sırada Emre vaaaaaaaar :D
Uzuuuuuuuuun yazılarını bekliyoruz Emrecim :P
(hatta uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun)

***

Okulda fotoğraf çekicez diye abuk sabuk bağrıştık, boğuştuk vs. Aradan 5 dk geçti, arka masadakiler aynısını yapmaya başladı, o saniye ne kadar komik göründüğümüzü fark ettik. Geç olsun güç olmasın...

***

Bu yaz çalışmaya karar verdik!
Çok ani bir karar oldu, bu grubu biraz tanıyorsam vazgeçme olasılığımız çok yüksek ama şimdilik karar bu.
Çok kolay bir öğrencilik hayatım olmadı hiçbir zaman, millet fosur fosur uyurken ben yollarda oluyorum genelde. Okul ve ev iki ayrı kıtada olunca böyle sorunlar oluyor tabi. Uykusuzluk, yorgunluk gibi durumlara alışkınım fazlasıyla. Sinir bozucu hocalar, nefret edilen dersler, tiksinilen bir bölüm gibi şeylerden bahsetmeye kalkmayacağım.
Yine de "iş" olayı daha farklı ve okul bitince (şayet biterse) ve ben şayet çalışmaya başlarsam (millet de bana iş vermek için bekliyordu sanki) ne tür bir bocalamaya gireceğimi fark ettim. Öğrencilik hayatından biraz daha sıkı olacak herşey ve bu durum beni fazlasıyla zorlayacak. Ben en azından 1 hafta çalışayım da deneyim olsun :P (küçük hedeflerle başlanmalı :P )

Hayatımın herhangi bir döneminde "çalışmak" sayılabilecek bir aktivitem olup olmadığını düşündüm. Mahallenin deterjancı amcasının dükkanını yalvar yakar elinden aldığımız günler aklıma geldi, onun da ötesinde bişey yok.
"Arif amca noooluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hadi sen biraz gez biz dükkana valla bakarıııııııııııızzzzzzzzzz" şeklindeki zırlamalarımıza dayanamayan Arif amca dükkanı bize bırakır giderdi. Arif amcanın halkı kazıkladığına inandığımız için pahalı deterjanlardan alıp ucuz olanların içine dökerdik. Maksat, mahalle halkı ucuz deterjan parası ödeyip daha kaliteli olandan alsın :S Yaş 10-11 civarı sanırım 8-) Uff utandım şimdi hatırlayınca. Robin Hood'luk da varmış geçmişimde.
Arif amca valla özür dilerim yaaaaa, çok utandım hatırlayınca :(
Her neyse.. Arif amcanın deterjanlarını birbirine karıştırıp satma dışında herhangi bir şekilde iş deneyimim olmamış bu güne kadar. Bişeyler yapmalı 8-)
(ben en yüzsüz halimle Cv'ye yazarmışım Arif Amcanın deterjancı dükkanında ona yardım ettim diye :D Dükkanın adını da hatırlamadığımı fark ettim :/ )

***

Bir de marketten aldığımız buzdolabı poşetlerine adamın dükkanından su dolduruyorduk, birbirimizi ıslatıyorduk :S Su savaşı hesabı. Tabi onun haberi olmuyordu günde en azından 3o-4o poşet su doldurduğumuzdan :S Kapıda biri onu oyalıyordu, birkaç kişi gizlice dükkana girip su dolduruyordu. Su faturası gelince ne hissediyordu acaba adam :/ Uffff valla utandım yaaaaa :S

***

"Adalardan bir yar gelir bizlereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" moduna geçiyoruz çarşamba günü :) Arkadaşlarıyla adaya gitmeye karar veren Gonca'nın peşine Selda takılır, Selda peşine sLn'i takar, sLn Büşra'yı, Eda, Sena derken hep birlikte gitmeye karar verilir :D bekle bizi büyükada, çarşamba kocamaaaan bi kız grubu olarak ordayız :)
Güya yürüyerek kiliseye çıkılıcak ama görücez bakalım kimler yarı yolda kalacak, kimler daha en baştan vazgeçecek :P
Selda ısrar etme, o adamın şarkısını söylemeyeceğiz vapurda :P
Elbet o ada vapurunda olmasını istediğimiz insanlar vardır ama yine de söylemeyeceğiz 8-)
Gerekirse kendimiz şarkı yazarız.
Berbat birşey olur belki ama samimi olur 8-)
Doğal olan güzeldir...
İçinden geldiği gibi..
La La La Laaaaaa

***

Çok tuhaf bir gün...
Sanırım elime kitabımı alıp bu günün sakin bir şekilde geçip gitmesini beklemeliyim...

1 kişi de demiş ki:

majesty dedi ki...

bugünkü yazını eğer günü gününe okumasaydım blogumu bugün açmazdım heralde. Bide bu kadar stresli olmasaydım. Uzun yazmıcam ya merak etme. Blog umda uzun olmıcak kısa yazcam elimden geldiği kadar. Ama hiç bi zaman snn kadar düzgün yazamıcam. Özendiğimden dolayı senin edebi değerlerine nazar değdirip güçlerini kaybetmene neden olcam. İstersen bloguna bi nazar boncuğu yada bnm gibi bi vampiri blogundan uzak tutmak için bloguna haç vea muska kondur bi köşesine.
Yorum uzun oldu sanki biraz. :)

http://majesticharmonies.blogspot.com/

Bu da blog galiba bnm.İstediğin oldu yine.:p
Takipdeyim ona göre yaz blogunu...
Uzun olmasınn:))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?