9 Nisan 2008 Çarşamba

Ortaya Karışık...

"Seni anlıyorum" diyoruz sık sık bir dünya insana, onlar da bize diyorlar tabi. Ama her ne hikmetse hepimizin bol bol serzenişi mevcut "Kimse beni anlamıyor" şeklinde.

Galiba gerçekten kimse kimseyi anlamıyor.
Nasıl anlayabiliriz ki zaten başka birini?
Kendini nereye kadar onun yerine koyabilirsin?
Birebir aynı olayları yaşayıp, tamamen aynı psikolojiye sahipsen anlayabilirsin belki, ki böyle birşeyin imkanı yok.

ZKC'nin çok sevdiğim bir ifadesi var, "Boşları almak"... Bir çok insan sadece bunu yapıyor, senin anlattığını dinlemeye kimsenin tahammülü yok aslında, "hadi bitir de ben anlatayım, hem benim yaşadıklarımın yanında seninkiler de birşey mi Allah aşkına" psikolojisinde bir çoğu. (Belki bazen ben de.)

Kimseden söylediğim herşeyi anlamasını, yaptığım herşeye anlam verebilmesini, her daim kendi sıkıntılarını unutup benimle uğraşmasını, yaptığım her türlü dengesizliği, manyaklığı tolere etmesini bekleyemem.

Ama her zaman istisnalar vardır elbet hayatta. Bazen bazı insanlarla konuşmak iyi gelebiliyor insana... Anlatabildiğim kadarında ne demek istediğimi anlayabiliyor bazıları ya da o birilerinin yüzüme "hı hı" diyip arkamdan "offf" demediklerini hissedebiliyorum belki.

Kendimi başkalarına ne kadar anlatabiliyorum bilemem. Anlatmayı isteyip istemediğimi de bilmiyorum bazen zaten...

***

Yakın zamanda Moda Sahili ve Cihangir'e gitmek istiyorum. İlgililere duyurulur!

Burdan konuşup konuşup başınızı ağrıtacağım sonucunu çıkarmayın. Daha doğrusu bu sonucu çıkarın tabi, çünkü bunu yapıcam ama ufffff çok konuşuyorsun yaaa diyip beni başınızdan atmayın.

Bir de Ortaköy-Waffle fikri geldi aklıma, ama Handejim burda değil pfffff :(

***

Ve Fenerbahçem...
Teşekkürler yaşattığın gurur için!
Aşksın...
Herşeysin...

"Aşkınla coşkunla sen çok yaşaaaaaaaaaaaa..."

***

Lugano'yu seviyorum cümlesini sık sık kuruyorum, ama bir kez daha kurmak istedim. Gerçi o formayı giyen herkesi seviyorum...

***

TNT'de Lost'un dublajlı versiyonu nasıl olmuş diye baktım biraz geçen gün. Sayid Jarrah gibi bir torturer'a o ses gitmiş mi Allah aşkına TNT'ciler? :D Adam konuşurken insana huzur veriyor. Olmaz ki böyle. O adam ileride işkence yapacak insanlara :)
Bir de ilk bölümde kahraman doktorum Jack'in "standart black" derkenki karizması yerle bir olmuş. Hurley'in herkese moruk demesinden bahsetmiyorum bile. (Bkz: Dude.) Sawyer'ın lakaplarını da tamamen atlamışsınız, öyle dediler. ı ıh TNT olmamış :/

***

dün Alkım'da en sevdiğim filmlerden birini gördüm, "what dreams may come". Üzerinde "Aşk için" yazıyordu, bendekinin kapağındaysa "aşkın gücü" yazıyor. İşin tuhaf yanı ikisinin de orijinal olması. İsmin ne olacağına bir türlü karar verememişler mi acaba...

***
Kim olduğunu hatırlamıyorum, Penguen'den bir çizer olabilir ama sallıyor da olabilirim, her neyse. Köşesinin altına yazarken/çizerken fonda çalan şarkıları yazardı. Aklıma geldi, şu an fonda çalan şarkıları yazmak istedim ben de :)

Fatih erdemci- Suçum Değil, Teoman- Kişisel Birşey, 110- Hep beni sevsen, Sakin- Laleler Beyaz, DD- Karşılıksız aşk üçgeni, 4x4- Yalan, Nirvana-Come as you are, Kurban-Rüya, Gren-Sen, Yavuz Çetin- Bul Beni dinlendi bunları yazarken...
...

6 kişi de demiş ki:

freudiye dedi ki...

ilk 5 paragraf beni bi yıktı
dedim dün ben bu insana ondan nekadar keyif aldıımı ondan sıkılmadıımı asıl onun benden sıkılmasından korktuumu anlatamadım mı diye
6. paragrafta sonsuz şükürler olsun yaw dedim
ve diyebileceim tek şey hayatımda olduun için sonsuz şükürler olsun
maşaallah:)

sLn dedi ki...

deli manyakcım benim :) tövbe büyük sözüme, Allah şaşırtmasın hep birarada olucaz inş :):P
ben büşra büşra diye anlattıktan sonra sen geldin freudiye olarak cvp yazdın, noldu şimdi, hani freudiye'nin gizemi?
ortaya çıktı işte freudiye=büşra olduğu :D
yazının ortasına gelince bi dakka yaa ben iyi bişey anlatıcaktım neden yine buraya geldim dedim sonra da neyse yaa toparlarız elbet diyip devam ettim :D sonuç budur :P

bu arada dün yazdıklarımız emniyette kızlar ;) zamanı gelince ortaya çıkarıcam ben onları :D hatta istediğim okyanus dürbününün modelini de ordan göstericem :D

freudiye dedi ki...

:D
hayırlısıyla inşallah canım benim

senle ben çöpçüyüs zaten
tahminimce zamanı geçtikten sonrada emniyette olacak onlar
buarada rüyamda okyanus dürbünü gördüm
ama bulanık görünüodu çok iyi diildi
hayırlara vesile olsun inşallah
hemen yor bakiim :D

sLn dedi ki...

onlar hep emniyette olucak, ben kafayı sıyırdığımda kedilere göstericem onları :D arada balkondan sepeti sarkıtırım, sen de alır kedilerine gösterirsin.
şimdi rüyana gelirsek
rüyada deniz görmek güsel bi gelecek, mutlu bir hayat vs. gibi şeylere delalettir, okyanus denizden daha büyüktür o zaman hayat da daha güzel olacaktır. (şimdi burayı okyanus dürbününe nasıl bağliicam :S )
okyanus dürbünü okyanusla alakalı olduğundan o da benzer anlamlar taşır. bulanık olması bizim şüphelerimizden ileri gelmektedir. "acaba olur mu" diye yaklaştığımız ve emin olamadığımız için o dürbün bulanıktır. ama önemli olan var olmasıdır, vardır ve herşey bir gün güzel olacaktır bla bla bla
okyanusun güzelliklerini görmemize yardımcı olan bişeydir okyanus dürbünü. okyanusu güzel bi hayat olarak ele aldığımızda okyanus dürbünü de bize o güzellikleri sunacak şeylere benzetilebilir. yani burdan da ii şeyler olacağı sonucuna ben varırım bir daha, varmak istemeyenin keyfi bilir :D
(pozitiflik had safhada gibi görünse de diil aslında.)

freudiye dedi ki...

harika bi yorum sayın rapunzel lakin bi sorun var
deniz okyanus ve benzeri hiç bişi görmedim sadece okyanus dürbünü vardı muhtemelen evin içinde bakıodum
en iisi bu rüyayı yormayalım biz :D

sLn dedi ki...

zaten okyanus ve deniz yorumundan hareketle okyanus dürbününün ne olarak yorumlanabileceği konusuna ulaşmaya çalışmıştım fekat görüyorum ki başarılı olamamışım :D her neyse, hayırlara çıksın diyip geçelim biz :)
dün gece rüyamda ichabod crane'in tuhaf gözlükleriyle okyanus dürbünü karışımından oluşturulmuş gözlükler takmış insanlar gördüm, ET gibi olmuşlardı (et değil E.T. , extraterrestrial yani :P ) Tanrım sanırım aklımı kaçırıciiim :S ya da çoktan kaçırdım :S

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?