3 Nisan 2008 Perşembe

Yazmak

Neden yazıyorum?
Çünkü yazmayı seviyorum, daha karmaşık cevaplar aramaya ya da süslü cümleler kurmaya hacet yok...
İnsanların yazdıklarımı okuyup, yazarken aklımın ucundan bile geçmeyen anlamlar çıkarmalarını seviyor muyum?
Elbette hayır!
Kafalarında yazı üzerine hikayeler yazmaları, hatta zaman zaman üstlerine alınmaları, "böyle böyle yazmışsın ne olduuuu :( :(" şeklindeki soruları vs.den de keyif aldığımı söyleyemem.
Bir şeyler yazarken düşündüğüm bir x bir y vardır belki ama herkesi her saniye düşünme yeteneğine sahip değilim, bu konuda herhangi bir çabam da yok...
Zaten "şunu söyleyemedim içimde kaldı hemen iletiyle laf sokayım, laf arasında başkasına söylüyor gibi yapıp ona laf atayım" gibi triplerim de yoktur çok şükür. Uyuz bir insan olduğumu kabul ediyorum ama uyuzluğun da bir sınırı var yani :)
Topuzu ve gözlükleriyle müfettiş havasında dolaşan ve yeri geldiğinde Trt sansürcülerinden daha sıkı kurallara sahip olan bir adet daha sLn olduğunu düşününce insanların okuyabileceği bir yere yazacaklarımın, normalde yazdıklarımın ancak küçük bir kısmı olabileceğini daha iyi anlıyorum zaten. 100 kelime yazıyorsam 3 kelimesini insanlar görecektir muhtemelen ama olsun bu da bir gelişme sayılır :)
"bana dair olan herşey benimdir, paylaşmak istediğim kadarını başkaları bilebilir" felsefemden hiç sapmadan yoluma devam ediyorum ben :) bu cümle üzerine de "birşey olduğunda söyle tamam mı?", "benden de mi birşeyler saklıyorsun yani", "anlattıkça rahatlar ama insan" gibi yorumlar bekliyorum yine :)
Anlatmak istediğim yerleri bilirsiniz, anlatmak istemediklerim bana kalır. Seni çok seviyorsam bu beni ilgilendiren bir durumdur, sevmeme durumu için de aynı şey geçerli elbet.
Yaşasın kendini fasulye gibi nimetten sayma hali :)

3 kişi de demiş ki:

freudiye dedi ki...

önce bu yazıya yorum yapiim dedim hatta şu şekilde başlıyayım sen çıldır:
ya seliğğğğnn inanmoooorum ya senikırcak bişimi yaptım da bu yazıyı yazdın.anlağğğt lütfen arkadaşız biz

gelelim geyik içermyen kısıma:sen yazınca farkettim benim de uyguladığım felsefe bu
paylaşmak istediim kadarını paylaşıorum
ama sen şimdi gözlüklerle daha bi uyuzsun ya beebeem ii çemkirmişin ohh

freudiye dedi ki...

nası henüz yorum yok ya yazdım
yemin ederim yazdım
ah tanrım bayiliciiim
gururla ve keyifle bi yorumumu okiim dedim
yok diyor lost diyor ne diyööör bu yav

freudiye dedi ki...

senin blog geç idrak edio yorumları ben söliim
kazıklamış seni blogspot
buarada yazmayı özlemişim gaza bak bi yazıya 3 yorum
3 yazı başından (baş hesaplarını severim.uysa da kullanıcam uymasa da.kişidir genelde o gerçi.ör: kişibaşından ikişer böğğğrek koyuyorum tabaklara gibi)ne demiştik 3 yazı başından 9 ar yorum
ay ne salak bi yorum

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?