19 Mayıs 2008 Pazartesi

1907 sarı şişe rafın üstünde

Bir bahar şenliklerinin daha sonuna geldik, sanırım bu dönem şu ana kadarkilerin içinde en şen, en şenlikli olan dönem oldu :)
DD konserinde "aslolan aşktır"ı kaydetmediğimi fark ettim az önce, üzüldüm. Bir süredir sık sık mırıldandığım, ah bir de demir söylese ne güzel olur dediğim bir şarkı idi. Belki okur efenim yeni albümde. Çıkmadık candan ümit kesilmez değil mi ama?

Son 1 hafta içinde geçirdiğim birbirinden harika 3 gün sebebiyle kendimi iyi hissediyorum :) Yorgun ama mutlu tripleri yani. (1. gün: Bilge- Güven Erkin Erkan söyleşisi, 2. gün: Demir Demirkan konseri, 3.gün: Ünifeb bahar şenliği)

Üniversiteli Fenerbahçeliler olarak Bursada toplaştık efenim dün. Uykusuz kaldık, yorulduk vs ama olsun :)
Yıllar sonra futbol bile oynadım beee :p Canlı langırt ne kadar futbol sayılır bilmiyorum gerçi :p
Maçtan sonra basın açıklaması yapamadım, içimde kaldı hemen yapıyorum :D

Muhabir sordu mesela "takımına galibiyeti getiren golü attın neler hissediyorsun?"
(laf arasında takımımın galibiyet golünü attığımı da belirtiyorum :p Diğer 4 golü ben atmadım ama olsun, asist yaptım :p )

"Çok güzel bir duygu ama önemli olan benim gol atmam değil takımın kazanması, takım olarak iyi oynadık ve kazandık. Rakip takımı da tebrik etmek istiyorum. Kalecileri Hande gerçekten iyi. Serdar çok sert ve düzgün vuruşlar yapabilen bir futbolcu. (o sert vuruşları durdurucam derken ayağımı kırıcam sandım bir ara ordan biliyorum sert vuruşlar yaptığını :p Converse giyip futbol oynamak zormuş, 1 metre uzaktaki birinin vurduğu topun önünü kesmek daha da zormuş :D ) Maçın son dakikasına kadar mücadeleyi bırakmadılar. Ama tabi ki tek bir kazanan olmak zorunda. Bugün daha iyi oynayan taraf bizdik ve biz kazandık. Kalemizde Sercan çok başarılı, orta sahamızda Büşra ve Ömer'e çok güveniyoruz, forvette Dorukla oynamak çok keyifli, çok yetenekli bi golcü tey tey teeeeey :D "

İlkokuldan beri futbol oynamamıştık, oynadık. Çok da eğlendik.
Herşey düşündüğümden çok çok daha güzel oldu. Yalnız şikayet etmek istediğim bir konu var. Çok çok üzüldüm böyle bir ayırım yapılmasına. Eşit davranılmasını beklerdim :(

Diğer otobüse "İbo Reis" gibi bir şöför verilsin, bize de radyo açıp bülent ersoy dinleten, tv'den süt kardeşleri açan bir şöför verilsin, olacak iş mi bu yaa :s Çok kıskandım :/

Sevmişim seni herşeyden fazlaaa
ölünce ibo yazsın mezar taşımdaaaaaaa
tek gerçek sensin şu otobanda
koymuşum alturuna ulusoyuna

aşkınla olduk derbeder
bu sevgi bir ömre bedel
ibo yolcusu olmanın
gururu bizlere yeter

vs. tezahüratlarıyla feribot bekleme işkencesini eğlenceye çeviren herkese teşekkürü borç bilirim.

kendilerini hakkariye götürmesini isteyen arkadaşlara "sizinle fizana bile gelirim ulan" diyecek kadar yüce gönüllü bi insan bizim ibo reis :)
"feribottan inelim 20 dakikada ordayız" diyecek kadar da gaz bi insan :p

( http://www.1907unifeb.org/forums/showthread.php?p=728413#post728413 )

Yol boyunca yavaş yavaş giden sevgili şöförümüz, yavaşlamasını istediğimizde nedense hızlanıp bizi hasta etti :D ibo reisin otobüsüne "biz Fenerbahçeliyiz" msjı yollamak istemiştik sadece, azcık da playback yapacaktık :p

"Abi arkadaki otobüs bizi sollamak istiyomuş" :D

Besteler, pankart savaşları vs. derken harika bir gün geçirdik efenim, emeği geçen herkese saygılar sevgiler teşekkürler falan. Ön tarafta uyuyan herkese de teessüflerimizi sunarız tabi :/
Ah bi ibo reisimiz yoktu ki mikrofonla şarkı söyleyip uyandırsın herkesi :/
Yol ortasında üçlü çektirmiş üstad yaa :D Bizimki uyusun :/
ibo reiiiiis oleeeeeey
ibo reis oley ibo reis oley
ibo reiiiiisss ooolleeeeeyyyy

Geri dönerken bir ara uykuya teslim olduk ama başımıza gelecekleri tahmin ettiğimiz için fazla uyuyamıyoruz :p

Güzel günleri bitirdik, 3 haftalık (ya da daha uzun) bir sinir stres hede hödö dönemine yeniden giriyoruz. pffffffff. Neyse ara sıra da olsa güzel zamanlar geçirmek insanın ruh halini düzeltmeye yarayabiliyor.
Güzel insanlar, ortak bir aşk, aşık olunan renkler, şarkılar, marşlar vs.yle dolu günler de elbet bu bahsi geçen güzel günlerin en önemlilerinden oluyor :)
1907ünifeb marmara, seviyorum sizi! :)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?