1 Mayıs 2008 Perşembe

AnlamSız..

Öyle tuhaf birşey ki...
Alakalı alakasız milyon tane şeye takılıyorum bazen.
Yazana/söyleyene belki hiçbir şey ifade etmeyen tek bir kelime yüzünden kafa yoruyorum saatlerce.
Bazen fark edilmeyen küçük bir hareket, bir ifade vs. yüzünden uykum kaçıyor.

"Yoksaa..." diye başlayan bol bol cümlem var.
Hiç biri de pozitif şeyler değil.
Kendime dair konularda hep en kötüsünü düşünmeye alışkınım.
Asla iyi şeyler söylemem konu bensem.
Kasten yaptığım birşey değil ama öyle.
Bir süredir söylenen iyi birşeyin altında bile kötü anlamlar arıyorum.
Güven denen şeyi artık tamamen kaybettim galiba.

1 kelime yüzünden, bir şarkı yüzünden, bir bilmem ne yüzünden sabaha kadar uyumamak ne demek?

Yaptıklarım canımı sıkıyor çoğu kez.
Pişman olmadıklarım yok mu?
Var elbet.
Her daim onlarca senaryo dönüyor beynimde.
"Şöyle olsaydı..."
"Böyle yapsaydım..."
"Bunu demeseydim..."
"Keşke bunu deseydim..."
"Oraya gitseydim..."
"Bunu dersem..."
"Bunu yaparsam..."
"Bunu yapamazsam..."
"Bunu söyleyebilsem..."

Farklı farklı şekillerde devam ediyor bu cümleler.
Bir sürü, bir sürü, bir sürü şey var beynimde...
Yorgunum..
Ne yaptığım konusunda en ufak bir fikrim yok, ya da ne yapacağım...
3 dk sonrasını kestiremiyorum. Bir planım yok, hayat bir yere götürür elbet diye bekliyorum...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?