10 Mayıs 2008 Cumartesi

Herkes bi el atsın, adayı taşıyoruz

Lost sezon 4, bölüm 11 hakkında spoiler içerir :D okumadan önce bir daha düşün ;)

Kalkın adayı taşıyoruzzzzz :D Adanın taşınmasıyla ilgili birşeyler okumuştum epey süre önce ama diğer teoriler gibi patlar diyordum :) Taşınıyormuş sahiden :P

Adayla dış dünya arasında zaman farkı olduğunu görmüştük ama zaman farkının tutarsız olması, adanın bazen dış dünyadan ileride bazen geride olması kafamızı iyice karıştırdı. Benim devrelerim yakında tamamen yanacak zaten. Ama Lost'u seviyorum :) Sayid doktor ölmeden önce ayrıldı gemiden, doktor karaya vurdu, Sayid ortada yok. Başına bişey mi geldi torturer'ımızın :p

Hortlak Christian acaba Claire'e ne dedi, Claire neden o kadar sakindi, 1-2 günde o kadar kilo nasıl aldı, Aaron'dan uzaktayken nasıl bu kadar rahat olabiliyor bla bla bla

Christian muhtemelen adanın kıdemlilerinden biri, acaba Jack'i o uçağa bindirmek için mi ölüm senaryosu uydurdular? Christian'ı tabutun içinde vs hiç görmedik.
Yoksa Christian black smoke mu :p Onun öldüğüne inanasım gelmiyor bir türlü 8-) (kabullenemediğimden değil, ölsün bana ne :D )

Richard Alpert yaşlanmama sırrını bizimle de paylaşır mısın? Acayip tırsıyorum senden :s

İşler çözüleceğine git gide karışıyor. Son sezon her bölümde yeni cevaplar alacağız muhtemelen, ancak biter bu kadar sorunun cevabı bir sezonda.

Son bölümün ilk bölümle aynı olacağı konusundaki fikrimin hala arkasındayım. Jack gözünü adada açar, kaza olmuştur bla bla bla.
Hala teoriler konusunda en mantıklısı olarak "paralel evrenleri" görüyorum. Bu ara işi gücü bırakıp paralel evren düşünüyorum zaten :D

Neyse hadi bi el atın da adayı taşıyalım :D

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?