12 Mayıs 2008 Pazartesi

keyifli bir gün ve eg'nin peşimi bırakmayan laneti...

Marmara üniversitesinde geçirdiğimiz en keyifli 2-3 günün arasına rahatlıkla bugünü de dahil edebilirim :)

Uyku saatlerinde değişik düzenlemelere gitmeye karar verdim şu sıra. Misal bu sabah 3.30'da uyandım. Gece tavanı izlemek hobilerim arasında artık. (Second'dan tavanım şarkısı tam bu noktada sadece benim için gelsin.)

Saatin 15.00 olması hiç bugünkü kadar uzun sürmemişti. (relativity :p )
Ya da abartıyor olabilirim :) Daha önce de olmuştu gelmesini sabırsızlıkla beklediğim saatler. Her neyseeeee

Bilge'ye olan sevgim zaten çevremdeki herkesçe malumdur. O yüzden minik çocuklar gibi sevinmem, tepinmem falan yadırganmaz sanırım :p

Bugün hep birlikte şarkı söyledik, bize moon walk show yaptı, hatta bir ara soyunucaz falan da dediler ama o kısım yalan oldu :p

Güven Erkin Erkal'ın arşivinden çıkarıp getirdiği Blue Blues Band kaydı bir ara dağıttı tabi... Arkasından da eko tv yıllarından kalma bir Kazım Koyuncu kaydı geldi falan filan.
Ben belli bir kitle tarafından bilindiğini sanırdım Blue Blues Band'in, en azından Güven Erkin Erkal'ın kayıttan önce tekrar tekrar isimlerini zikrettiği Yavuz Çetin ve Kerim Çaplı'nın. Ama herhangi bir tepki görmedim/duymadım bugün, arkasından Kazım Koyuncu videosunda "aaaaay" diye bir kaç ses yükselince acaba Blue Blues Band hala sandığım kadar bilinmiyor mu o belli tayfa tarafından diye düşünmedim desem yalan olur...

Bize bol bol şarkı söyledi Bilge, Güven Erkin Erkalla birlikte epey güldürdüler, Allah da onları güldürsün diyelim :p

Bir ara Bilge müziğe ilk başladığı yılları anlatırken "haaaayııııııır, yine mi seeeeen" diye bağırıp kaçacaktım :s
Canlarım piyasada prodüktör kalmamış gibi bizim denizden gelen şahsiyete gitmişler abi bir dinle şarkıları diye. Bizim denizden gelen abi dinlemiş, "şarkılarınız güzel ama tutmaz, benim şarkılardan okuyun siz" demiş :s Allah kurtarmış Direc-t'i :s Az daha arabeskçi yapacakmış denizden gelen abim onları. Söylenecek çok şey var tabi ama neyse :D Denizden gelen abi led zeppelin'ler pink floyd'lar dinleyerek büyümüş. Ondan iyi mi bileceğim canım ben :p

İşin komik tarafı bizim bu denizden gelen abi genç nesilden dinledikleri arasında her daim direc-t ismini de sayıyor. Tuhaf :)

Bunları gidip anlatsam denizden gelen abinin bir büyük modeli olan, Burhan Altıntop kişisi, klasik uydurmalarıyla cevap verirdi bana :D
Saygılar sunarım efenim.
Hem ben bilmiyorum Bülent ama hangi Bülent?
Hürmetler :D

Keyifli keyifli çıktık, evimize gidiyoruz. yolda da "aa o ne komikti, bu ne güzeldi di mi" şeklinde geyikler dönüyor. Otobüse biniyoruz. Ön taraflardan birden bir müzik sesi yükseliyor. Telefon melodisi olduğunu varsayıyorum. Ha bitti ha bitecek derken hiç bitmeyeceğini fark ediyorum. Çünkü ön taraftaki güzel kardeşimiz telefonundan kulaklıkla müzik dinliyor ve hoparlörün açık olduğunun farkında değil. Tüm otobüse yayın yapıyor :s
O sırada müzik bitiyor şarkı giriyor:
"Severek ayrılanlaaaaar
Bilirleeeeer ayrılığııııııı
Severek ayrılanlaaaaaaar
Yaşarlar pişmanlığııııııııı"

Ben kendimi otobüsten atmanın yollarını ararken müzik dinleyen kardeşimizin yanındaki amca kardeşimizi dürtüp "kardeş kardeş hoparlörün açık kalmış bak arkadaki kız sinir krizi geçiricek biraz daha dinlerse kapayıver şunu gözünü seviyim" diyor. (Tabi böyle demiyor :D Ben şu an uyduruyorum :D Açıklayalım da ne olur ne olmaz :p )
İşkence amcanın dürtüklemesiyle sona eriyor ve rahat bir nefes alıyoruz :)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?