15 Mayıs 2008 Perşembe

Müzik durmasın, gündüz olmasın!

DD..
Hayatımda önemli bir adamdı hep, önemini daha da arttıran kişi/kişiler ya da olaylar oldu elbet zamanla, ama azaltan hiçbir şey olmadı.

Bir türlü gidip görmek canlı canlı dinlemek nasip olamamıştı.Kendimle verdiğim uzun bir savaşın ardından çarşamba akşamımı gripin konserinde geçirmeye karar vermişken DD ismi bütün planı bir anda değiştirmeye yetti.
"Gripin'i daha önce dinledik" şeklinde bir bahane uydurmamın kendimce geçerli sebepleri var elbet. Birkaç dakika boyunca düşündüm "hangisini neden seçmeliyim" diye. Mevzuyu ciddiye alma sebebim yılın her döneminde rahat rahat konserlere gidemiyor oluşumuz.


Gripin konserinde başıma gelecekleri, korktuğum şarkıları, söyleme ihtimallerini düşündüm, aynı şeyleri DD için düşündüm, "DD'ye karar verdim bir daha da düşünmek istemiyorum" diyip beynimin bi kenarına attım :)

İnsanların her yapmak istedikleri şeyler vardır ya DD'yi canlı canlı dinlemek onlardan biriydi.

"Yine de senin için bütün zaferlerim" diye bağırma anını tam olarak bu akşamki gibi hayal etmezdim gerçi. Konser muhteşemdi ama eksik bir şey hep var...

"ilk defa bu sabah huzurlu, sakin kayıp ruhum.."
Bir gün...

Birlikte söyledik, kendi çaldı kendi söyledi, o çaldı biz söyledik... "Pozitif elektrik" çok takıldığım birşeydir benim. Fazlasıyla aldık o elektriği :)

Bir ara bir şarkıya başladı. Her gün dinlediğime eminim. Çok tanıdık!

Ama çıkaramıyorum, DD'nin bütün şarkılarını düşünüyorum, hatta onun şarkılarına öyle yoğunlaşmışım ki başka birşey düşünemiyorum falan.Şarkıya girdiği an hissettiğim şeyi ömrüm boyunca unutmayacağım sanırım.

"Wish you were here"
Pink Floyd!

Pink Floyd hayatımda çok önemlidir. Bir çok şarkısı gibi wish you here da öyle ve DD de fazlasıyla önemli elbet. 3'ü bir arada. O 3 şeyin daha farklı anlamları da var benim hayatımda. İlk duyduğum an gözlerimin dolması ondan. Hatta şu an yazarken de...

Hayatımın en önemli şarkısını söylemedi. Ama en önemlilerinden birini söyledi. "Zaferlerim"i... Akşamın bir saatinde İstanbul'un bulutlu göğüne doğru haykırdık "Yine de senin için bütün zaferlerim" diye. Senin için bütün zaferlerim...
Sesimiz ulaşır mı bilmem.

Wish you were here'ı söylerken duyabildiğim iki sesten biri benimdi, biri de kardeşimin sesiydi :)Ciyak ciyak bağıran herkes susmuştu. (Konserden önce "disco disco diye tepiniyodunuz noldu şimdi ahahaha" demeyi istedim evet ama sahnede Demir varken sağda solda dolanan salak tiplerden bana ne :p dinlesinler onlar kulaklarına hoş geleni :p )

DD söyledi, ben söyledim...

How I wish you were here
We're just two lost souls swimming in a fish bowl
year after year
Running over the same old ground
What have we found?
The same old fears
Wish you were here...

(yorgunluktan ölüyorum, sözlerde yamukluk olabilir, beynim durdu zira.)

Konserde söylemeyeceğini düşündüğüm, pek bilinmeyen ama deliler gibi sevdiğim "yarına kadar"ı söyledi.
Geçenlerde dilime takılan, "aslolan aşktır"ı söyledik hep birlikte. (onun da sözlerine bayılırım.)Daha bir sürü bir sürü şey söyledik.

Rüya gibi bir akşamdı...
Eve yeni geldim, yorgunum ölüyorum, ama yüzümde bir gülümseme var konserden çıktığımdan beri...
Yarım ama var...
İçimden mırıldanmaya devam ediyorum.. "Yine de senin için bütün zaferlerim..."
(15.05.2008 01:31)

2 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

kulaklarım hala duymuyor benim yau, özellikle sağ kulağım felç oldu galiba :)
her ne kadar demir benim için çok çok büyük anlamlar ifade etmese bile dün gece kendisine olan sevgim baya bir arttı.
süper bir performanstı.
ses sistemi kötü olmasına rağmn gittiğim en güzel konserdi diyebilirim.
pentagramdan gündüz gece
erkin koraydamn şaşkın
pink floyd dan wish you were here
hatta ve hatta everyway that ı can
daha ne olsun yau !
bir baktım saat 00.00 olmuş eve gitmek aklımın ucundan bile geçmiyor.
sabaha kadar çalsa dinlerdm yani o derece :)
kreş in solistine de değinmeden geçemicem burda adam psikopattı ya haplnmış galiba.
yerinde durmadı hoplaya hoplaya solo atmaya kalktı adam :)
neyse

göçmen oldum yürür oldum
kendi kendimi arar oldum
göçmen oldum sensiz oldum
neler umdum neler buldum

boğazımı yırttığım andı sanırım
bağırmaktan kusacaktım :S

ben tek başıma gieektim yau
eşlik ettiğiniz için sonsuz tşkr ederim :) :P

sLn dedi ki...

kreş deme bana :D
oturup hiç dinlememiştim kendilerini,duymuşluğum vardı azcık, bu konser ciddi anlamda ilk tanışma oldu sanırım ve hiç de hoş bir tanışma olmadı :D bundan sonra görüşmeyelim mümkünse :p
Demiri daha bol bol anlatabilirim aslında ama insanları bıktırmanın alemi yok :p

Geçenlerde kafamıza bişi takıldı, konserlerde ciyak ciyak bağırıyoruz, özellikle bazı şarkıların bazı cümlelerinde kendimizi daha çok parçalıyoruz. Ama neden :D ses tellerinin de bir dayanma sınırı olmalı. Ya söylediğim son cümle "yine de senin için bütün zaferlerim" olsaydı? aslında fena olmazdı be 8-) neyse 8-)
Elifle öyle bi merak ettik, sesimizi duyurmaya çalışıyoruz desem telefon denen teknoloji var, hem bağırarak duyurmamız mümkün değil. Nedir yani, niye yırtınıyoruz :p
neyse efenim, zorla da olsa haber ettiğiniz için minnettarız :):p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?