3 Mayıs 2008 Cumartesi

Vıcık, vıcık, vıcık, vıcık

Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama insanların bazı hareketleri bana cidden çok tuhaf geliyor.

Hayır, hayır ben abartmıyorum aslında. Misal bugün merdivenlerde önümüzdeki çiftin abartılı hareketleri sadece beni değil herkesi rahatsız etti. "cık cık cık" yapmadan geçen yok gibiydi.

Oldum olası anlamayı beceremedim kalabalık ortamlarda vıcık vıcık ilişkiler içerisinde bulunan insan kişilerini.

Karakter ya da yetiştirilme tarzıyla ilgili bir şey mi bilmiyorum. Herkesin hayatı kendine. Ama herkesin hayatı kendine işte! Bazı şeyler özel olmalı.
Haksız mıyım?

Bir de herşeyi herkese anlatma hali var. Bir insanın kız/erkek arkadaşıyla ne yaptığı onlardan başkasını ilgilendirir mi?

Evet merak edenler vardır elbet, ama herkese anlatmanın mantığı nedir?

Gerçi arkadaşlarına anlatma bir yere kadar kabul edilebilir belki. 1oo'lerce kişinin okuduğu forumlarda anlatanların mevcudiyetini düşününce 3-5 arkadaşa anlatmak normal gibi görünüyor :)

Otobüslerin karşılıklı koltuklarında oturmanın sıkıntı veren birşey olduğunu bilirsiniz. Karşıdakiyle göz teması kurmak rahatsız edici olabilir zaman zaman. Misal karşıdaki iki kişi konuşuyorsa onları dinliyormuş gibi görünebilirsiniz. Yanımdakiyle konuşup gülerken karşımızdakinin de bize katılıp güldüğü çok olmuştur bugüne kadar.

Bugün bir de karşıdakinin duyması için özellikle yüksek sesle konuşanların var olduğunu düşünmeye başladım. Yol boyunca dinlediğim diyalog şu:
(ben sizin özel hayatınızı bilmek zorunda mıyım beee!)

Kız kişisi: Sen beni ilk gördüğünde beğenmedin di miiii
Erkek kişisi: Konuştuk ya daha önce, niye bi daha soruyosun?!
K.K: olsun bi daha anlaaat
E.K: Hoşuna gidiyo di mi tekrar tekrar anlattırmak
K.K: ehhe, söylesene en çok neyimi beğendiiiiin
bla..bla..bla..
(tencere kapak gibisiniz birbirinizi beğenmeseniz sizi zaten başka kimse beğenmezdi demek isteyip diyememek.)
Buna benzer bir diyaloğu yol boyunca otobüs ahalisi olarak dinledik. Canlarım, telefon diye bir alet icat edildi, internet var msn filan, insanların olduğu bir yerde konuşacaksanız da sessiz konuşmayı deneyebilirsiniz di mi?

Ben ilk tanıştığınız gün fazla konuşamadığınızı, çünkü erkek kişisinin başka biriyle muhabbet ettiğini vs bilmek zorunda mıyım?
Yazık değil mi beyin kıvrımlarımı dolduruyorum sizin yüzünüzden boş yere?
İşin en sinir bozucu tarafı komik birşey olduğunda gülemiyor olmak.
Misal;
Kız kişisi der ki "oooo ben köydeyken ne cevizler kırdım"
Erkek kişisi dumur olur. "Ne demek istiyorsun?" der.
sLn kişisi kopmak ister kopamaz :D

Demek istediğim özetle şudur ki, ben sizin ne halt ettiğinizi, birbirinize nasıl hitap ettiğinizi, hangi şarkıların sizin için özel olduğunu hede hödö bilmek istemiyorum. Ben olsam gelip böyle birşeyi anlatmam size, sadece size değil çoğu insana anlatmam yani. Her neyse. Bilmek istemiyorum canlar :D İlişkinizin bütün ayrıntılarını kendinize saklamanız mümkün müdür?

Bugün bir saatimi toyzz shop'da geçirdim. Çıkarken sinirden titremeye filan başlamıştım sanırım. Pembe görmekten hiç bu kadar nefret etmemiştim. Pembe rengi normalde de sevmem ama bugün tiksindim :s
Olacağına pek ihtimal vermiyorum ama yine de hayatın insanı nereye götüreceği belli olmaz, o yüzden şimdiden uyarımı yapayım, yarın bi gün çocuğum filan olursa sakın pembe bir şey alıp gelmeyin :D Benden de pembe bir şey alıp gelmemi beklemeyin :D Selda ve Canan o pembe panter'i kafalarına geçirme ihtimalimi düşünsünler mesela :D

Oyuncakların insanı mutlu etmesi gerekir normalde, çocukluğunu falan hatırlatır ya hani. Ama benim sinirimi bozuyor :s

Minik arabalar, winnie the pooh ve arkadaşları vs gibi şeyler mutlu ediyor evet ama Seda Sayan'a benzeyen barbie bebek gördüm ben bugün :s
Benim bebeğimin elinde elektro gitar vardı bee :(
Ya şimdiki çocuklar tuhaf ya da ben gerçekten yaşlandım :s

Agresif bir insan oldum galiba iyice :/

2 kişi de demiş ki:

freudiye dedi ki...

yazıyı okuduktan sonra kendi sağlığım açısından yorum yapmama kararı aldım
hayır cesurum diyen varsa buyursun 'selin = agresiflik ' desin ama ben demem, demeyeceim

sLn dedi ki...

fazla agresif oldum di mi bu ara 8-)
yaa ama aynı şeylere hepiniz uyuz olmuyo musunuz :/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?