23 Haziran 2008 Pazartesi

3. sınıfın da sonuna geldik, 4'te görüşmek üzere...

Öğlen saatlerinde son finali de açıklanmış bir insan kişisi olarak şenim, şenlikliyim, kim tutar beni :p
Bütlere girmek zorunda kalmadan bir dönem daha atlatıldı, ben keyifli olmayayım da kim olsun?

***
Şu an okuduğum kitaplardan biri için entertainment weekly demiş ki:
"Biraz Da vinci Şifresi'ni biraz da Tolkien'ın eserlerini çağrıştıran Labirent, yazarın tarihin gerçekleri üstüne kurguladığı mükemmel bir roman"

Sanki beni mutlu etmek için yazılmış gibi :p
Hem Dan Brown hem Tolkien :D
Okuyup göreceğiz bakalım.
Son bir kaç yıl içinde kutsal kase üzerine yazılmış epey bir kurgu okudum galiba, hepsi de keyifli şeylerdi, umarım bu da öyledir.

***
Hep birlikte maç izliyoruz, hatta bana kızlar maç mı seyreder be diyen hatun kişileri bile maç izliyor (kızlar maç mı izler gençlik? ne iş :D futbolcu mu beğeniyorsunuz napıyorsunuz ha ha ha)

Futbolun sonuç oyunu olduğunu insanların kafalarına sokuyoruz, maç izlerken küfrettiğimiz futbolcuları maç sonrası baş tacı yapıyoruz, çünkü kazanan daima haklı!

"Genç" Semihimizin süper kahraman olması beni mutlu etmiyor desem yalan olur :)

Son saniye golleriyle puan alma hissiyatını pek bilen insanlar değiliz. 2 maç hatırlarım böyle, onlar da sıradan lig maçlarıydı. Öğreniyoruz efenim o hissiyatı, keyifliymiş :p

Çok uzun zamandır Fenerbahçemin maçları dışında birşey izlemiyordum. (eskiden takip ettiğim yabancı ligler dahi mevcuttu) Futbolun Fenerbahçem dışında da keyifli birşey olduğunu yeniden hatırladım, babamla maç izleme işine ara vermiştik (elbette Fenerbahçe maçları her daim izlenir, o her hafta yapılması gereken bir şey gibi, bahsettiğim diğer maçlar)
Dün gece oturup İspanya-İtalya maçını izledik mesela. Güzel maç bulmuşken izleyelim dedik. (İspanya ligi bir zamanlar feci halde ilgimi çekmekteydi, sonra başka şeylere daldık uzaklaştık tabi.)

Fark ettim ki Canan Fenerbahçe dışında bir takım taraftarı olsaymış biz birbirimizi öldürürmüşüz :s (ben olmazdım, sus, önce ben geldim!)

Dün gece ben İspanya'nın kazanmasını istiyordum o İtalya'nın, birbirimizi yedik :D Maçı penaltılarla İspanya kazandı (H) Ben dedim Casillas Buffon'dan iyi diye di mi sana :p I love Iker Casillas :D

Futbol hayattaki en önemli şeylerden biri. (asla "sadece futbol" değil)

***

AÖF sonuçlarım tam planlarım dahilinde geldi, çalıştığım derslerden geçtim, çalışmadıklarımla eylülde yine birlikteyiz :) Birşeyler öğrenip geçmek güzel bir his. Fransızcada çok sık yaşamıyoruz bunu...
Güzelmiş böyle bölüm bölüm çalışmak yau :D
Yazın matematik öğrenicez inşallah :D
Bakalım nasıl olucak :p

***
Monitörüm hala yeşil!
Bilgisayarcı eve geldi, bilgisayarı açtık ekran normal.
Adam kapıdan çıktı.
Ekran yine yeşil!
Şaka gibi di mi?
Birinin monitör araştırması, bulması, gidip alması gerek.
Onlarla uğraşmak şu an bana işkence gibi geliyor :s
Bilgisayar başında fazla zaman geçirmiyorum zaten, film izleme işini de laptopta yapabiliyoruz.
Umrumda değil bu yeşillik!
Yakın zamanda bana hediye almak isteyenler olursa toplanıp monitöre girebilirler canlarım :D
Doğumgünüme daha çok var gerçi, bana başka ne zaman kim neden hediye almak ister bilmiyorum :D
Neyse yaa ben kendim alırım yine.

***
Hoşçakal güzel insan!
Teşekkürler, her şey için.
Her şey için!
Teknik direktörlerle duygusal bağ kurmam pek, haz etmem kendilerinden ama sen başkaydın!
Teşekkürler...
Belki bir gün yine gelirsin...

3 kişi de demiş ki:

freudiye dedi ki...

debrigler cano..

sLn dedi ki...

darısı başına

Yılmaz Barış dedi ki...

vay be ne günlermiş 3 de bitti filan... :)
şimdi okul biteli bir yıl oldu... başkalarını okutuyoruz...:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?