5 Haziran 2008 Perşembe

La la laaaa laaaaaaaa

Tuhafım bu ara.
Yolda yürürken canım sıkılıyor, evde otururken canım sıkılıyor, müzik dinlerken canım sıkılıyor, film izlerken canım sıkılıyor, bir şeyler okurken canım sıkılıyor...
Bir de agresifim iyice sanırım. Tahammülüm yok kimseye.
Daha doğrusu her halükarda tahammül edeceğim insanlar var galiba.
Ama pek yakınımda değiller.
Diyorum ya bir sınav olmalı tüm bunlar diye...
Normalde de rahatsız olduğum insan davranışları bir kaç gündür daha fazla rahatsız ediyor.
Bir şeyleri parçalasam stres atabilir miyim acaba 8-)
Sinirliyim. Üzerinde "I hate people" yazan t-shirtlerden alıp insanlara mesaj göndermek istiyorum :) Arkasına "not all of them" yazılabilir pekala 8-) Ya da ne biliyim abartıp "except X" yazabilirim :p (x geri döndü :D )
Sanırım şu lanet sınavlar bitince bir süreliğine de olsa kopmalı dünyadan. Ne telefon, ne msn, ne başka birşey... Kapıdan dışarı adımını da atmamalı.
Dışarı çıkmak, msnde birileriyle konuşmak, telefonlara cevap vermek can sıkmaktan başka bir işe yaramadığı halde neden devam ediyorum ki yapmaya?
pfffff
Ara ara iletime "ben olsam bulaşmazdım" yazardım eskiden. Sonra baktım çoğaldı "ben olsam bulaşmazdım"lar, ben bıraktım yazmayı.
Yine o durumdayım.
Ben olsam katiyen bulaşmam bu insana. (kredinizin sınırsız olduğuna eminseniz iş değişir tabi ama sınırsız olsaydı muhakkak belli ederdim :p )
Öle işte...
Tuhafım bu ara.
Şarkıdaki gibi "hiçbişeeeeeey yolundaaaaa değiiiiilllllllll"

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?