10 Haziran 2008 Salı

Ordan, burdan, şurdan

Yeni tuhaflığım abuk saatlerde uyanmak. Günün tamamını evde geçirecek olmama rağmen ve erken uyanmam için hiçbir sebep olmamasına rağmen saat 6.00'da uyanıyorum misal.
Ya da saati 7'ye kurduysam en geç 5.30'da uyanmış oluyorum. En fecisi saati 7'ye kurup gece 3.30'da uyanmak oldu.
Biraz da bu şekilde uykusuz kalalım dedim galiba. Gece uyuyamama hali kesmiyor, sabah da erkenden kalkalım. Hem zaten niye uyuyoruz ki. Uyumak yerine yapabileceğimiz milyonlarca güzel şey var. (Gerçekten uyumaktan çok daha anlamlı milyonlarca şey var hayatta ama şu sıra değil 8-) )

Sabah 5.30'da mide ağrısıyla uyanıp, üzerine kahve içmek, hiçbir şey yemeden ağrı kesici almak intihar şekli değildir ayrıca 8-) Freudiyeciğim sabırlı bir oğlak dişisi olduğum için yavaş yavaş intihar ettiğimi söyledi ama ben herşeyden önce sabırlı bir insan bile değilim galiba. Yoksa öyle miyim 8-) Evet evet öyleyim :s Baksana hala sabrediyorum bir şeylere 8-)

Yine de amacım kendimi öldürmek falan değil, bu şekilde ölüneceğini de sanmıyorum. Aynı Freudiye kişisi bu şekilde ölmemin uzun süreceğini düşündüğü için bir tavsiyede bulundu sağ olsun.
"vapurdayken bağrını açıp kıç kısma git rüzgarı ye mide fesadı öldürmezse soğuk havaya bir şans ver" şeklinde bir mesaj almışım kendisinden geçen sabah. Benim için yaptıklarından dolayı kendisine minnettarım :)

I'm not there'in gösterimde olduğu tek sinema olan Beyoğlu Pera da artık oynatmıyormuş efendim filmi! Çok tabi size böyle filmler di mi yurdum insanı. Bak hala recep ivedik saçmalığı gösterimde. Gidin onu izleyin onlarca kez!

The Other Boleyn Girl'ü izlemek için bile bir dünya karın ağrısı çektim. Yurdum sinemaları haz etmiyor böyle şeylerden tabi.

Yine de Beyoğlu Emek ve Beyoğlu Pera sinemalarına saygı duyuyorum. Bir de Alkazar'a saygı duyuyorum. Camına koskocaman "Recep İvedik bu sinemada oynatılmamaktadır" yazdığı günden beri Emek Sinemasının kalbimde kocaman bir yeri var. Seviyorum efenim sizi... Türk insanı kıro, ben de bu kıroyu ortaya çıkardığım için film sevildi diyen adama gülmeye devam edin. aha aha kıro dedi bize ha ha ha :@ ilkokul esprilerine gülelim o para kazansın.
Bak sinirlendim yine ben...

I'm not there'de Cate Blanchett'in yere göğe sığdırılamayan performansını görebilmek için beklemeye devam ediyorum maalesef.

Filmlerden başladık, devam edelim. The other Boleyn Girl hakkında da diğer tüm uyarlamalara yapılan eleştiri yapılıyor. "Filmi kitabı kadar güzel değil" Hiçbir filmin uyarlandığı kitaptan daha başarılı olabileceğine inanmıyorum zaten (the prestige'i bunun dışında bırakıyorum.) Kitabı okumadım, ama The Tudors izleyicisi olduğum için ve tarih konusuna meraklı bir insan kişisi olduğum için konuyu genel hatlarıyla biliyorum ve bence izlemeye değer olmuş film.

The Orphanage'ı izledim geçtiğimiz günlerde. (o da sadece tepe nautilus'un sinemalarında gösterilmekteydi. Evden kalkıp oralara gittik.) Guillermo Del Toro beni hayal kırıklığına uğratmadı efenim. Pan'ın labirentinden sonra basit bir film bizi kesmezdi :) Saçma sapan korku filmleriyle kıyaslanmayacak kadar başarılı. (saçma sapan filmler için bkz. son durak serisi, mumya evi, yüksek tansiyon falan filan. baş role boş boş bakan bir sarışın koy, üç kişiyi parçala al sana korku filmi mantığından haz etmemekteyim.)

Fazla film izlemenin yan etkilerinden bazıları oyuncu performanslarını kıyaslamak, yönetmenine yapımcısına bakıp film seçmek, izlediğin her türlü filmi beğenmemek, fazla seçici olmak gibi şeyler. Mutluyum ama böyle :) Zaman geçirmek için film izlemek, başrol oyuncusunun yakışıklı/güzel olmasını bir filmi izlemek için sebep olarak görmek, 1 filmini izlediğin insanın en büyük hayranı olmak, zerre kadar anlamasan da insanların sinema muhabbetlerine sırf ilgi çekmek adına salça olmak sonra kendi kendini rezil etmek, izlediğin filmi algılayamamak ama b.k atmak gibi şeylerim yok en azından la la laaaaaa :D

Yarın Hilmicanın sınavı var. Saat 13.00'de başlayacak biz 8.00'de orada olacağız. Hayır hayır deli değiliz. İnsanın gelişmiş hayvan olduğu düşüncesini yerle bir etmeye gidiyoruz yine. Yer kapmak için birbirimizi ezeceğiz, güçlü olan hayatta kalacak, zayıf olan ön sıralara oturacak.
Yaşasın kaos!

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?