13 Haziran 2008 Cuma

Ortaya Karışık VI

Sanırım finaller sonunda bitti!
Evet evet bitti.
Haftaya bütler başlayacak, bizse herhangi bir dersten büte girip girmeyeceğimizi henüz bilmiyoruz.
Acelemiz yok, öğreniriz...

***

Füsun hocacığımın sınavlarını seviyorum. Çok şey bildiğimi fark ediyorum onun sınavlarında. Bir dünya da şey yazıyorum, fakat sorun şu ki yazdıklarımın onun sorduğu soruların cevabı olup olmadığına aldığım notu görene kadar emin olamıyorum!
Birbirine benzeyen karmakarışık şeyler var derslerinde, beynim zaten yeterince karışık her şey birbirine giriyor. Yine de yazdıklarımın doğru şeyler olduğunu biliyorum, tek problem doğru yerde olup olmadıkları...

***

3-4 gündür canım feci halde Kill Bill izlemek istiyordu. Elimizde olmadığı için izleyemiyorduk. Onu da arşive eklemek varmış efendim kısmetimizde. Bugün gittim aldım, haftasonu oturup izleyeceğim inş.

İçinde bulunduğum tuhaf ruh haliyle ilgisi var Kill Bill izleme isteğinin. Gelin gibi ben de kılıcımı elime alıp birilerini doğramak istiyorum bazen :D

***

Elimde 5 tane kitap var, sınavlar dolayısıyla her biri yarım. Gireceğimiz bütünlemeleri öğrenene kadar yapacak herhangi bir işim yok, okuyalım o vakit!


***

Ben tarih öğretmeni olabilirdim ya da coğrafya. Mutlaka öğretmen olmam gerekiyorsa onlardan birini seve seve yapardım. Ya da öğretmen lisesi çıkışlı oldukları için benden az net yapmalarına rağmen yüksek puan alan ingilizce öğrencilerinin yerinde olmayı seve seve kabul edebilirdim. En azından ingilizce daha kolay bir dil ve sevdiğim bir dil. Fransızcadan nefret ettiğimi daha önce söylemiştim di mi :p İngilizce bölümünde olsaydım ingilizce öğretmeyi öğrenecektim, şu an bir yandan kendim öğrenmeye çalışıyorum fransızcayı bir yandan da öğretmeyi öğreniyorum. İkisi bir arada zor oluyor :/
(haa öğretmen lisesi çıkışlı olmayıp ingilizce kazananlara saygım sonsuzdur. ama öğretmen liseli arkadaşlarımın benden düşük netleri ve okul puanlarıyla ingilizcede yayılmaları benimse fransızca öğrenmek için kendimi parçalamam canımı sıkıyor ne yalan söyleyeyim!)

***

Günün bomba diyaloğu:
-Geçmiş olsun
-Rica ederim

Aksatma b12 vitaminlerini bebek :D Seviyorum seni :)
Yarın inönülerde dikkat et kendine, o güzel marmara t-shirtüne de özellikle dikkat et :p

***

"Ersin Karabulut'u okuyorum ara sıra yaa iyi çiziyor"cular! Size sesleniyorum canlarım! O okuduğunuz arayı bu araya denk getirin, bu hafta çizdiğine bir bakın. Okumaya başladığım dönemden beri gördüklerim içinde en iyilerinden birini çizmiş güzel insan! Doğum günüymüş, kutlu olsun. (ne zamandır uykusuz reklamı yapmamıştım di mi ben)

***

Sanırım ruh halim yazdıklarımdan anlaşılabiliyor. Bir gün depresif bir gün neşeli :s Galiba normalde de böyleyim bir süredir.
Yazmayı seviyorum.
"Rahatlama" açısından çok güzel bir şey. Kimin okuduğu kimin ne düşündüğü umrumda değil. (nasıl yalan :s )
Seviyorum.
Zaten okurken kimin ne düşüneceğinden ya da beğenilip beğenilmeyeceğinden çok cümlelerin ve kelimelerin doğruluğunu önemsiyorum. İmla kurallarının hayatımda önemli bir yeri var. Böyle de kuralcı, böyle de şekilci bir insanım. Beni böyle sevin aaa ne yapayım :D

***

Küçük küçük şeyler bir araya geliyor, evrendeki muhteşem düzen işliyor ve ben sevdiğim insanlarla yolda karşılaşıyorum ya işte o anlar mutlu oluyorum. (Alpay cümlesi oldu bu :s Dondurma yesek:p) Kadıköy'e inmek için otobüse biniyorum aaa bi bakıyorum İlkaycım :)
Özledim gençler hepinizi, bir toplanın da Lost finali kritiği yapalım...

***

Göztepe kampüsünde okuyanlara has bir ifade mi "Kadıköy'e inmek"? Neden gitmiyoruz da iniyoruz 8-)

***

Bazen haklı çıkmak can sıkıcı oluyor. Güvenmiyorsun, yine de bir umut saklıyorsun bir kenarda.
Sonra bir bakıyorsun, haklı çıkmışsın yine! İşte bu can sıkıcı bir şey! Yine de üstad Teoman'ın dediği gibi "düşünmeeeee düşünmeeee kim anlamış ki sen anlayasın böyleeeee"

***

Yalan kötü bir şey!
Riyakarlık iğrenç bir şey!
Çıkarcılık mide bulandırıcı falan filan...

***

Bazı insanlar var, kendilerini dünyanın en kötü insanı sanıyorlar, ve bazıları da kendilerinin dünyanın en iyi insanı olduğuna eminler.
Bazen bir araya getirip
"Bak cnm sen kötü değilsin, görüyor musun neler var" demek istiyorum bu kendini kötü sananlara.
Melek sananlara diyecek bir şeyim yok, Allah bildiği gibi yapsın...

***

Minik kardeşimin ilköğretim hayatının son günüydü bugün. Elleri kolları dolu gelmişler, onur belgeleri plaketler falan filan. Gurur mu duydum ne...

***

Yıllardır otobüste gördüğüm bir çocuk var. (ayy korkmayın aşık falan değilim :D )
Sabahları bir ara karşılaşıyorduk, bu çocukla aynı otobüste bulunmuş herhangi birinin onu unutması biraz zor. Ben bir ara deli olduğunu sanıyordum ama bizim okulda öğrenci imiş. Tabi bu akıl sağlığından şüphe duymak için başka bir sebep. Yine de belli bir puan almış falan filan.

Efenim bu insan buz gibi havalarda herkes soğuktan titrerken kısa kollu Blind guardian t-shirtüyle dolaşır. (soğukta t-shirtle dolaşması mı yoksa blind guardian mı dikkatimi çekti bilmem)
Son ses heavy metal parçalar dinleyip bir yandan kafa sallar bir yandan şarkıya eşlik eder. Elinde de hayali bir gitarı vardır, onu çalıyormuş gibi yapar, arada bir sololar atar ki offf offf nasıl anlatsam bilmiyorum :D

Kendisini unutmak mümkün değil yani :D
Ben bir süredir farklı bir yol kullandığım için kendisini görmüyordum. Bugün Eminönünden otobüse bindim, eve geçiyorum. Karşımda bir çocuk. Kimdi bu yaaa diye kafayı sıyırıyorum. O sırada şarkıya eşlik etmeye başlıyor sonra hayali gitar yine çıkıyor ortaya :D Anlıyorum ki bu benim eski otobüs arkadaşım :D Bu arada kim olduğu, hangi bölümde okluduğu konusunda bir fikrim yok sadece otobüsteki manyaklıklarını biliyorum :D

Otobüsteki yaşlı amca ve teyzeler epey bir tırstı kendisinden :D
Rahat insanlara saygım sonsuz!
Ben yolda tek başıma yürürken şarkı bile söyleyemem :/

1 kişi de demiş ki:

e.d dedi ki...

-geçmiş olsun...
-rica ederim herzaman geçmiş olur bana :)

dur canım daha b12 iğnelerinin tamamının bitmesi gerek :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?