26 Haziran 2008 Perşembe

Patates baskı hesabı

Patates kampanya yapmak istiyorum!

Nşa futbolla ilgilenmeyen kızların etrafta futbol muhabbeti açıldığında konuşmaya salça olmak için kurdukları "yaa hele o ofsayt var yaa hiç anlamıyorum ehi ehi" cümlesi azalarak bitsin!

İlgilenmiyorsan ofsaytı anlamamanın eksikliğini de duymuyorsundur zaten, ayrıca kendimden biliyorum anlayınca da insanın başı göğe ermiyor. Haa diyorsan ki "ilgi çekmem lazım, herkes benimle ilgilenmeli, her muhabbete salça olmalıyım, sonunda rezil de olsam salça olmalıyım" o zaman diyecek bir şeyim yok tabi.

Bir de yine patates baskı'da bir süredir bulunan dünyanın en iğrenç kıyafetleri bölümüne katkı yapmak istiyorum!

Dünyanın en iğrenç kıyafetleri no bilmem kaç:
tayt üzerine mini etek.
Bugünkü gözlemlerime göre evden çıkan her 3 kızdan ikisi tayt+mini etek kombinasyonu yapmıştı. (tabi ki saymadım, sallıyorum ama epey çoktu giyen)
Sadece benim mi göz zevkimi bozuyor bu kombinasyon bilmiyorum ama mümkünse o da azalarak bitsin!

Hazır başlamışken deniz terliğiyle alışveriş merkezi gezen, pareosunu bağlayıp istiklale çıkan (tabi yanında çiçekli şortu olan erkek kişisi de olmazsa olmaz) insan modeli de azalarak bitse nasıl olur?
Yakında plaj var da benim mi haberim yok diye merak etmekteyim uzun süredir.

"Patates baskı ne ola ki?" sorusunun cevabı için bkz: Penguen'in herhangi bir sayısı

6 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

tayt üzerine mini etek nedir yau
gece gece kafamı kurcaladı şimdi :)
heralde yanlış yazım olmuş
neyse herkesin kıyafet özgürlüğü vardır elleşmemek lazım :p

sLn dedi ki...

http://www.flickr.com/photos/gozubuyuk/270528275/

linkten bakabilirsin nasıl olduğuna :D
bildiğin taytın üzerine mini etek giyiliyor işte, görmemiş olman imkansız ama anlatınca gözünde canlanmamış olabilir :D
herkesin kıyafet özgürlüğü var ama göz zevki denen de bişey var kardeşim :p
yazık değil mi yaa :D

sLn dedi ki...

bu arada nette resim ararken gördüm ki tek nefret eden ben değilmişim :D herkes aynı dertten muzdaripmiş yau :p

LaLe dedi ki...

ben de nefret etmekteyim elimden bişi gelmiyor valla:D bi de böle o taytların en alt kısmında danteller oluyor yha alaahımmmm:D:D:Dben bayılıyorum:D yane kıyafete diil sinirden:D

sLn dedi ki...

Bence hepimiz almalıyız :D taksime giderken hepimiz giyeriz :p Nasılsa istiklaldeki herkes manyak, yadırgamazlar bizi de :p
Lalecim sana en dantellisinden alıcam doğumgününde :p

sRkn dedi ki...

ehehe şimdi anlaşıldı durum :)
bu fotodakiler de epey komik olmuş
belediyeden bedeva dağıtılmış gibi :)
melih gökçek mi dağıtıyo bunları kadir topbaş mı ?

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?