15 Haziran 2008 Pazar

Puzzle ve cinnet

Sınavların bitmesiyle birlikte "hadiiiiii puzzle'a başlayalıııııııııııım" diyerek saldırdık puzzle'a dün gece. Aşağıda puzzle'ımızın kutusunu görebilirsiniz. Ben almadım valla ben almadım :) Canım kardeşim almış gelmiş, aldığını söylediğinde ne resmi var dedim, sürpriz dedi sadece. Buyrun kardeşimin seçimi : (fotoğrafı yamuk çektiğimin farkındayım :p )
Masaya puzzle halımızı serdik, sonra başladık parçaları karıştırmaya. Bizim delirmek üzere olduğumuzu gören annem ve halam da yardıma geldiler ve ilk parça bulundu :) Daha sonra "köşeleri bulalım, kenarlardan başlayıp ortaya gidelim" fikri oy çoğunluğuyla kabul edildi ve köşeleri bulduk.
Birkaç saat kafayı sıyırdıktan sonra kaydedebildiğimiz aşama ancak bu kadar oldu: (3 ayrı kenarın parçalarını dizilmiş olarak görebilirsiniz, sadece birleştirilmiş beyaz parçalara bakmayın, dahası var :p )
Ama azimliyiz bitecek :)
Parçaları ararken ruhumuz daraldı epey bi. Biz eğlenmek amaçlı almıştık ama daha çok sıkıntı verecekmiş gibi :s

Bir de yaparken bir şey merak ettik. Şimdi puzzle yapmak sıkıcı bir iş. Tabu gibi, monopoly gibi, scrabble gibi daha eğlenceli oyunlar mevcut.
Sağdan soldan yeni evlenmiş çiftlerin alıp evlerinde puzzle yaptıklarını duyuyoruz. Evlilik sahi bu kadar sıkıcı bir şey midir diye merak ettik :D Eğlenmek için puzzle gibi can sıkıcı bir şey seçtiklerine göre puzzle'dan daha sıkıcı bir şey olmalı :D

Hem ben söyliyim hayır gelmez o evlilikten 8-)

-Ya buraya koymak için ayırdığım parçayı naaptın?
-aa kutuya attım ben onu
-Allah belanı versin!

-Bu buraya konur mu gerzek karı
-Sen kendi koyduğun parçalara bak, renk uyumu bile yok aralarında salak herif

(masadan kalkarken ayak puzzle halısına takılır, birleştirilmiş tüm parçalar sizlere ömür)
-Naaptın yaaa naaptın yaaaa sakar gerzek
-Ne var be birleştir bi daha işin ne

gibi minik başlayan ve gitgide büyüyen puzzle kavgaları sonucu kendilerini mahkemede bulacaklarını düşünüyorum gençlerin. Bu da bir tür "şiddetli geçimsizlik" :) Biz puzzle'ı kardeşimle yapıyoruz, kardeş dediğin atsan atılmayan satsan satılmayan bir şey, dolayısıyla en fazla birbirimize şiddet uygulayabiliriz. Saç-baş dalarız, birbirimizi çimdikleriz, kavga filan ederiz, ötesi mümkün değil :D

Organik tarıma başlamıştın, nooldu bıraktın hemen di mi diye aklından geçiren fesat insanlara geliyor sıradaki fotoğraf:



Domateslerim çimlendi canlar :) Sonbaharda kendi yetiştirdiğim domateslerimi yemeye başlayabileceğimi sanıyorum :p Gelin birlikte yiyelim hatta :p Gelirken marketten yumurta ve ekmek almayı unutmayın. Bir de cola alırsanız acayip makbule geçer.

Sevmekteyim çoğunuzu =)

4 kişi de demiş ki:

Ufuk Atas dedi ki...

o puzzle bitmez ben soylim:P

sLn dedi ki...

bence de bitmez :D
ben zaten çabuk sıkılırım, bitmesi için tek umudumuz Canan'ın hırs yapması :D o gaza gelirse biter, başka türlü zor :p

e.d dedi ki...

selinnnnnnn! gün ve saat ver o puzzle'ı fabrikasyon olduğuna pişman ediyim :)

sLn dedi ki...

bugün istiklaldeki d&r'da yapılmışı vardı benimkinin, hatta aynısından daha bir sürü dizmişlerdi altına. yapılmış olanı alıp çaktırmadan çıkmayı düşünmedim desem yalan olur :D Benimki o duruma gelebilecek mi bilmiyorum, ama yapmadım :D Hala orda duruyor, kapıdan girince hemen karşıda, giderseniz selam söyleyin :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?