11 Haziran 2008 Çarşamba

Gece

Saat 03.59
Sağ elim ve kalem artık bir bütün. Sanırım birbirlerinden ayırmak kolay olmayacak :/
Mail box'ımıza bir bakalım gelen giden var mı dedim.
Edacım çiçek resimlerini görünce mutlu olmuş güzel dileklerde bulunmuş, sağolsun :) Amin cnm hepimize diyelim kendisine :p
Taaa Finlandiyalardan sevimli bir mesaj düşmüş mail box'ımıza. Henüz cevap yazmadım, Hilmi'den sonra yazmak daha mantıklı olacak gibi geldi. (senden önceee senden sonraaaa 8-) )

Uykum yok, sabah okula gitmek istemiyorum, hiçbir şey yapmak istemiyorum...
Daha fazla nefret etmek istemiyorum Fransızcadan. Bitsin artık, ikimiz de hayatımıza birbirimiz olmadan devam edelim. İngilizce ve Almancayla gayet mutluydum ben, sen nereden çıktın ki?!
Ya da İtalyanca veya İspanyolcayla mutlu mesut yaşayabilirdim ben ama neden sen???

Beynimden yüzlerce şey geçiyor yine.
"Öyle yapmalıydım"lar "böyle olmamalıydı"lar. tiksindiğim şeyler diye liste yapsam fransızca ilk sırayı kimseye kaptırmaz. İşin en sinir bozucu tarafı bu nefret öğrenmeye başlamadan önce de vardı. Ee o zaman neden burdayım?
İstanbulda kaldım da boyum mu uzadı?
!
Saat 04.09
Midem bulanıyor...
Sanırım uyku yok bu gece de...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?