8 Haziran 2008 Pazar

Sınavlar..

Yazar kişisi öğrenim hayatı içerisinde iki lise giriş sınavı (biz girdiğimizde öyleydi adı :D biz 86 doğumlu insan kişileri olarak 5.sınıfta sınava girdik, sonra sınav kaldırıldı.) bir adet öss bir adet de yds görmüş, her biri için ayrı ayrı puan bekleme stresi, ıdı stresi vıdı stresi yaşamıştır. Aslında lise giriş sınavlarına hazırlanmadığını düşünürsek onlar için stres yaşamıştır diyemeyiz tabi.

Halen de düzenli olarak fransızca vize ve finallerine girmeye devam etmektedir. Ayrıca dönem itibarıyla dış ticaret sınavlarını da eklemiştir bunların arasına. KPDS, TOEFL gibi sınavcıklar da ileride girilme ihtimali yüksek olan sınavlar olarak hafif bir baskı oluşturmaktadır şimdiden.

Bunca yıldır sınavlara girip çıkıyorum ama başkaları için yaşadığım stresin 1/10'unu bile kendim için yaşamadım :s

Her yıl mutlaka biri için stres yaptım sanırım. (Çoğunlukla çaktırmamak için elimden geleni yapsam da...)

Konu "ben" olduğumda bir yerden sonra "aman beee" diyebiliyorum ama konu başkaları olduğunda ve bu başkaları çok sevdiğim insanlarsa şayet; feci halde sinir, stres, mide bulantısı falan filan yaşıyorum.

Sevgi dolu bir insan değilim, hepinizi seviyorum, bütün insanlığı seviyorum dersem de kimse inanmaz sanırım.
Ama bir insanı gerçekten seviyorsam, kendi kendime "evet ya bu insan benim için çok önemli" diyebiliyorsam (insanın başkasına söyledikleri değil kendine söyledikleri daha önemlidir, kendinden bir şey saklayamazsın ki...) hakkındaki her şey beni feci şekilde ilgilendiriyor :/

Bugün de benzer streslerden birini yaşadık. Küçük kardeşimiz OKS'ye girdi, şimdi hayırlısıyla güzel bir yerlere girmesini bekliyoruz :) Sınav geçti diye üzerimizden yük mü kalktı, asıl stres şimdi mi başlıyor işte onu kestiremiyorum.

Sınavlara alışkın olmak falan hiç bir şeyi değiştirmiyor, heyecanlanma potansiyeli yüksek bir insansanız her daim heyecanlanacak bir şeyler bulabiliyorsunuz :)

Herkes bütlerini bitirdi, tatiline başladı, benim daha girmem gereken 4 final var :s
Ben ağlamayayım da kimler ağlasın :'( :p

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?