7 Haziran 2008 Cumartesi

Yaşasın 22 yaşına da gelsen eğlence parkına gidip önüne gelen her şeye binebilme, çocuk gibi eğlenebilmeyi başarabilmenin verdiği mutluluk hali :)

(ismi eğlence parkı, lunapark değil. Daha havalı olsun falan diye eğlence parkı yazmadım yani. Çok ayıp yaa, yapmam ben öyle şeyler :s Minik hesaplar falan, komik ;) )


Tamam OKS'ye girecek olan kardeşimi eğlendirmek amacıyla gitmiş olabilirim oraya, ama ne var yani ben de eğlenmişsem :D Hep birlikte stres attık işte fena mı oldu yani :p


Organik tarıma başlamaya karar verdim bu arada :p

Tohumlar aldım bugün:














Bir sabah "kahretsin yaa rüyaymış" diye uyanıyorum, ertesi sabah "ohh çok şükür rüyaymış" diye... Sinir bozucu...
Bu ara herşey sinir bozucu...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?