25 Haziran 2008 Çarşamba

Yarı final

Maça bir kaç saat var.

Bir süredir futbolun adil bir oyun olmadığını çeşitli örneklerle görüyoruz, örneklerin ortak noktası kazanan tarafın biz olmamız :p Her nedense "biz oynadık onlar kazandı" diye başlayıp küfür ederek devam eden sohbetler yapıldığını hissediyorum rakip ülkelerin vatandaşları tarafından :p

Bu akşam ne olur bilemeyiz, yine son dakika golüyle yırtar mıyız? Allah bilir :)
"Muhteşem oynuyoruz", "Türk'ün gücü" hede hödölerini sıralamaya hacet yok, şans bizim tarafımızda ve kazanıyoruz. Büyüklerin top yuvarlak derken kastettikleri durum tam olarak bu olsa gerek. Hiçbir şey kesin değil ve elbette hiçbir şey imkansız değil. (Geldik mi yine aynı konuya :D )

Pes etmemek, vazgeçmemek gibi konularda dersler çıkarılabilir aslında, hatta derin bir felsefe bile yapılabilir ama zorlayacak halde değilim :)

Dilerim güzel bir maç olur, iyi olan kazansın dileğinde bulunamıyorum, biz kazanalım :D (bugüne kadar benim centilmen bir taraftar olduğumu gören oldu mu Allah aşkına :D )

Sakatlarımız, kart cezalılarımız, eksiklerimiz falan filan olsa da "iman gücü" var beeeeee :D
(bir de "kurtuluş savaşı" muamelesi yapmasak bütün milli maçlara 8-) her şeyi ona benzete benzete kurtuluş savaşı gibi önemli bir olayı sıradanlaştırdığımızı düşünüyorum ben...)
Erdil yaşaroğlu'ndan güzel bir karikatürle başbaşa bırakıyorum sizleri :p günün anlam ve önemine uygun :)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?