7 Haziran 2008 Cumartesi

Yeşil Yeşil...

Yeşil rengi severim.
En azından sevdiğimi sanıyordum, yeşil bana hiç bu günkü kadar itici görünmemişti :s

Monitörüm yemyeşil oldu!

Bilgisayarı açtım, ekran yemyeşil, 10-15 dakika sonra düzeldi, sonra elektrik kesildi. Geldiğinde bilgisayarı tekrar açtım, ekran yine yemyeşil. Bu kez düzelmedi :s

Google'da azıcık araştırma yapıp öğrendik neden oluyormuş, nasıl oluyormuş diye. Öğrendik falan ama ortada tuhaf bir durum var.

Bilgisayarım bir bütün halinde iken ekran yemyeşil. Benim monitörümü söküp yerine başka bir monitör takıyorum ekranda bir sorun yok. Buradan monitörümün bozuk olduğu sonucuna varıyorum.
Sonra monitörümü laptopa bağlıyorum, ekran gayet normal :s

Sanırım bilgisayarımın parçaları artık birbirini istemiyor. Bir arada olmaktan haz etmiyorlar, başkalarıyla devam etmek istiyorlar yollarına 8-) (Türk filmi gibi oldu :s )
Ama canlarım siz bir aradayken güzelsiniz, pişman olursunuz bak sonra, hadi gelin uğraştırmayın beni..
Pffffffffffffffff

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?