22 Haziran 2008 Pazar

Zırvalamalar...

Beni hasta etmek için olur olmaz zamanları seçen bütün virüslerden nefret ediyorum, tiksiniyorum falan filan!

En son doğumgünümün içine etmişlerdi. Gerçi 1 hafta sonra olması biraz da iyi oldu tabi. Yine de insanları sıradan bir hastalık olduğuna ikna etmekte epey bir zorlanmıştım :p
Neyse onu bir ara anlatırım.
(tam gününde yapsak belki o kadar eğlenceli olmazdı deyip "her işte bir hayır var" sonucunu çıkarsam mı burdan 8-) )

Efenim haftasonu için planlar yapıldı, hazırlıklar yapıldı, gidilecek, eşyalar bile hazır sayılır.
Sonra ne oldu?
sLn kişisi 1 akşam öncesinde yine yataklara düştü!
Her işte bi hayır muhakkak var, evett mutlaka bunda da vardır, olmalı!
Pffffffffffffffffffff

Evimin dibinde yapılan efes pilsen one love'a dinlediğim hiç kimsenin gelmemesi, maslakta dün gece Alanis Morisette konseri olması, 27 temmuzda da travis konseri olacak olması benim sinirimi bozmak için mi acaba?
Santral'e Alanis gelseydi de bir yıksaydık ortalığı uninvited'la 8-)
Ya da travis.
Ama şanssızlık okulların bahar şenlikleriyle başlamıştı zaten.
YTÜ'de Pentagram çıktı, alt grup Karapaks.
Mimar Sinan'da ZARDANADAM, Pentagram bla bla bla.
Ama gidemedik.
Mimar sinanda Zardanadamın olduğu saatlerde ben marmara'da nev işkencesi çekmekteydim.
Bütün güzel konserler benim okulum dışında yerlerde ve uygun olmayan saatlerde yapıldı.
Okulum dışında da olsa rahat rahat gidebileceğim, saat olarak uymasa da problem edilmeyecek kadar yakın olan bilgi üni.de ne konseri vardı peki?
Tarkan :s :s :s

Şaka gibi yani.

(bu arada devlet üni.leri ve özel üni.ler arasındaki fark da böylece açığa çıkar ;) bizim okul kendini özel sanan bir devlet üni. olsa da, iü'ye, ytü'ye, itü'ye, mimar sinan'a bakıp mutlu oluyor insan. Ya da kıskanıyor bilmiyorum)

Marmara gerçekten sinir bozucu bir okul. En tepesinden en aşağısına yayılmış pop kültürüyle, tikky gençliğiyle, yapılacak faaliyetlerde en önemli kriterin okula gelecek para olmasıyla vs.

Algılarını insanlara kapatmayı başarırsan yeşil, sevimli bir yer aslında. Öyle sanıyorum ki üniversite hayatına dair hiç sevimli anım olmayacak ileride insanlara anlatabileceğim 8-)
Allahtan lisede bol bol biriktirmiştik :)
Yıllar yıllar önce bir adamın üniversite hayatındaki sahte şeyler üzerine söylediklerini düşünüyorum da, yine haklıymışsın be hocam!
O zaman üniversiteye başlamadığım için "yok bee ona öyle denk gelmiş, elbet güzel tarafları vardır" diyordum, ama ilk 4 senede çok parlak şeyler görmedim, son 1 sene görür müyüm? Artık gerek yok 8-)
(evett evett fransızca öğretmenliği 5 yıllık bir bölüm, ben de biliyorum tuhaf olduğunu ve okuduktan sonra anladım ki 6 yıllık olmalıymış 8-) 2 yıl hazırlık+4 sene fakülte daha mantıklı olabilirmiş.)
Biraz da benimle ilgisi var tabi eğer olaylara basit şekilde bakıp, düşünmeden geçiştirirsen herşeyi, basit yaşarsın ve mutlu olabilirsin.
Kendini mutsuz diye tanımlayan herkes düşünebildiği ve hayata basit şekilde bakmadığı için mi mutsuz, ya da daha önemlisi gerçekten mutsuz mu?
Ben bir çoğununkini "geç kalmış ergenlik bunalımı" olarak görüyorum. O yaşta bütün çocuklar depresiftir, hepsinin psikolojisi bozuktur, en büyük dertler onlarınkidir, her an intihar edebilirler ya hani (:p) aynen o durum işte :)
Herşey kafalarının içinde :)
Gerçi aslında hepsi kendi çapında birer filozof :p
Felsefe herkesin bir ölçüde yapabileceği birşeydir elbet, en azından ben buna inanıyorum ama kendini müthiş bir düşünce adamı başkalarını da armut olarak görmenin gereği yok :) Ama insanlar kibar be anacım :p Kimse bu düşünce insanı kılıfına girmiş armutların yüzüne armut demiyor ki uyansınlar :) Ya da insanlar kibar demeyelim de, riyakar diyelim. Yüzüne "uvvv sen var yaa müthiş bir insansın" diyip arkasından "arrrrrmut" demek bence riyakarlık oluyor çünkü.

Sıkıcı bir insanım ben :)
Yine sıkıcı sıkıcı konulara girdim. Tek derdim virüslere isyan etmekti, sonra da gidemeyeceğim yerlerde müthiş konserler yapan (pentagram,zardanadam,karapaks bla bla) gidebileceğim yerlere abuk sabuk konserler koyan (tarkan,demet akalın bla bla) insan kişilerine serzenişte bulunmaktı. Yine insanlar üzerine saçmalama işine giriştim.

Sus sLn!

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?