21 Temmuz 2008 Pazartesi

Ben

Şu sıra yazmaya çalıştığımda pek sevimli kelimeler çıkmıyor, sürekli şikayet etmeyi de sevmiyorum. Bugün kahvaltı ederken tv'ye takıldım biraz, izlediğim dizide durmadan kendini acındırmak için ağlayan bir kadın vardı. Onun gibi olmak da istemem doğrusu :)

Ama oyalanmaya da ihtiyacım var. O vakit saçmalayalım!

*Ben söylediğim bir çok şey için pişmanım. Bu söylediğime pişman olduğum şeylerin büyük çoğunluğu olumsuz şeyler. "Oha be onu da nasıl söyledim" cümlesini sık sık kurmaktayım kendi kendime. İnsanların psikolojik durumuma vermelerini umuyorum bazı şeyleri. Söylediğime pişman olduğum tek olumlu cümle "sen benim iyi arkadaşımsın"dır muhtemelen. Hak etmeyenlere de söylediğimiz olmuş zaman zaman.

*Bir de zamanında söylemediğim için pişman olduklarım var tabi. Soğuk bir insan kişisi olduğum için iyi şeyler söyleyemiyorum, sonra da pişman oluyorum.

*İnsanların bana neden yaptığımı sormadan herhangi bir hareketime anlam yüklemelerine ya da ne bileyim kafalarında alakasız yargılar oluşturmalarına acayip kılım!

*Kolay kolay iyi şeyler söylemeyi beceremem, bu huyumu yenmeye çok çalıştım ama henüz başarılı olamadım. Bazen istiyorum ki insanlar benim müthiş anlamlar yüklediğim küçücük hareketlerimi yakalasınlar ve onları ne kadar sevdiğimi fark etsinler. Bunun için "ben" olmaları gerek farkındayım ama anlasalar keşke...

*Yukarıdaki iki maddenin birbiriyle çeliştiğinin farkındayım. ama farklı durumlarda geçerli bu ikisi.

*Fransızcayı sevmiyorum ama bunu daha önce söylemiştim di mi?

*Bazen ev hanımı olmayı hayal ediyorum! Gülme yaa, ediyorum işte :)
Evde annem olmadığında direkt anne moduna geçebilmem bence bu konuda potansiyelimin yüksek olduğunu gösteriyor :p Bulaşık yıkamayı seviyorum, örgü örmek dünyada beni en çok rahatlatan şeylerden biri. Çocuklara da bayılıyorum. (her zaman değil ve hepsine değil.) İzdivaç programlarına ne kadar tahammül edebilirim bilmiyorum ama 7/24 desperate housewives izleyebilirim :) (Susan ve Mike'ı seviyorum!) Evett, evett bazen ev hanımı olma fikri çok hoş geliyor :p

*Bir de turist rehberi olma fikri hoşuma gidiyor bu ara.

*Kitaplarıma bakıp "bunların hepsini okudun mu?" dediklerinde "evett" cevabını verirken sanki dünyayı kurtardığımı söylüyormuşum gibi gururlanıyorum bazen :) Acayip mutlu oluyorum :p Hatta demek istiyorum ki: "Aslında daha çok okudum, kütüphanelerden vs. aldıklarım var, arkadaşlarımdan aldıklarım var, okuduktan sonra bir arkadaşıma verdiklerim ve geri gelmedikleri için orada göremediklerin var." Ama diyemiyorum tabi. Denir mi öyle yaa, ayıp! Yine deiçimden geçmiyor dersem yalan olur :p Ne yapayım ya muhteşem değilim! Kimse değil. (Başkası olsa söyler di mi? Hatta okumasa da okumuş gibi yapar :-/ Var, var öyleleri.)

*Gece yatınca uzun bir süre uyuyamıyorum. O sırada aklımdan bir dünya şey geçiyor. Yazmak istiyorum. Hatta kafamda yazının bütün taslağını oluşturuyorum. Ama yataktan kalkarsam uyuma şansımın tamamen yok olacağını bildiğimden kalkmak istemiyorum. Sabah yazarım diyorum, sabah uyandığımda da akşam aklımdan geçenleri unutmuş oluyorum. Kapkalın kitap olmuştu şimdiye kadar yazsaydım be :p

(Devamı yarın ;) )

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?