15 Temmuz 2008 Salı

Biraz Demir Demirkan, yanına bolca DSS ve farklı insanlardan "önemli" şarkılar bir araya getirilir, winamp'a atılır.
Harakiri başlasın!

Sabah uyanır tv'yi açarsın, karşına çıkan ilk şarkı günün nasıl gideceğini gösterir sana az çok. Arkasından eski bir not defteri geçer eline. İlk sayfada yazan cümle günün ikinci darbesidir.
Diline bir şarkı takılır, söylediğin şarkının ne olduğunu fark ettiğin an da ayrı bir güzeldir (!)Başladığı gibi de gider gün.

Oyalanmak için saçma sapan işlere sardırırsın.
Kaçış yolu bulamadığını fark edince yine dönersin kendine.

Böyle yaşamaya alışmalı belki.

Geçen gün yazdıklarıma bir göz attım, fazla açılmışım ara ara. "Ne yapmışım ben yaaaa" dedim okurken ama bu saatten sonra silmenin de faydası yok tabi.

Korkutuyor bazı kelimeler beni.
Çok fazla...

Buna takıldım yaklaşık yarım saattir:

Koru beni yağmurlardan
O simsiyah bulutlardan
Yarım kalmış anılardan
Koru beni
Acımasız sonbahardan
İçimdeki korkulardan
Paramparça sevdalardan
Koru beni...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?