2 Temmuz 2008 Çarşamba

Gece vakti..

Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkılar var. "Tümünü yürüt" seçeneğini pek fazla kullanmadığım için özellikle açmam gerek o şarkıları dinleyebilmek için. "Denk geldi dinledim"
olayı olmaz.

Müziğim klasörünü açmış winamp'a şarkı atarken yine bu hiç dinlemediklerimden biri takıldı gözüme, listeye attım.

Sanırım atmamalıydım.
Şarkı canıma okudu be!

Şarkıyı daha önce hiç dinlemediğime emin olmakla birlikte sözlerinin de tanıdık geldiğinden eminim. Kısa bir araştırma sonucu şiir olduğunu görünce şarkıyı hiç dinlemediğime emin oldum iyice ama şiirini daha önce çokça okumuş olduğumu fark ettim.

İlk dinlediğin saniye kendi hayatına dair bir şeylerle yüzleşip kendini "bok gibi" hissediyorsun. Sonra kendi hayatın ve orda anlatılan arasında farklar olduğunu görüyorsun. İkisi arasındaki ayırımı yapmaya çalışırken kafandan geçenler yüzünden ikinci kez "bok gibi" hissediyorsun...
Ama ben böyle düşünmedim, hayır hayır bunu istemedim diye kendi kendine konuşmaya başladığın an da üçüncüsü oluyor...

Öyle ya da böyle canıma okudu işte...

Git gide tuhaflaşıyorum.
Gel-gitler yoğunlaşıyor.
Altay Öktem'in dediği gibi:
"Boşluk dolmuyor, büyüyor yalnızca"
...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?