8 Temmuz 2008 Salı

Ortaya karışık VII

"İstiklalin delisi" sıfatını bazen kendime pek bir yakıştırıyorum sevgili okuyucu. (artık kim okuyosa :D )

Misal bugün hakkını verdik yine.

Sizlerden ricam akşam saatlerinde beni istiklalde gören olduysa lütfen gördüğünü unutsun :D



***



İstiklal'in rutinlerinden biri haline geldi saygıdeğer E.G.yle karşılaşmak...



(Yiğit'in rutine bindi karikatürünü şu noktada hatırlayıp gülümsüyoruz :) "sırat köprüsünden de rutine biner geçersin artık")



***



Efenim siz siz olun yolda "yaa nerde acabaa" diyen insanlara yaklaşıp "nereyi arıyorsunuz?" demeyin, aradıkları bir yer olmayabilir, bir tanıdık da olabilir pekâlâ. Size cevap verirken yakalanırlar, rezil olurlar millete, aaa olmaz ama canım.



***



Uykusuz camiası!

korkmayın abi manyak değiliz valla değiliz.

Ya bi dakika manyağız tamam, ama sapık değiliz.

Ayrıca siz siz olun limonlu cheesecake yemeyin özsütte :s

En iyisi vişneli soda ;)

Efenim sizi takdir ettim ayrıca, boş adamlar olmadığınızın bence kanıtıydı bugün yaptığınız bir hareket. Uff neyse, sanki bütün uykusuz ilgiyle beni takip ediyor hee :D



***



Yiğit Özgür hayranlığımı herkesin gözüne gözüne soktuğum için bilmeyen yoktur sanırım.

Karikatürlerinin büyük çoğunluğunu ezbere bilmekle birlikte her türlü muhabbetin içine de sokarım. "Aaaa hani Yiğit'in bi karikatürü vardı yaaa..." diye başlayan cümleler kurarım sık sık. (az önce yukarıda bir örneğini gördünüz) Çoğunlukla "bu ne diyo beee" tepkisi almakla birlikte istisnasız her söylediğimde neden bahsettiğimi anlayan insanların sadece sevgili kardeşlerim olması ailece manyak olduğumuzu gösterir mi bilmem.

Her neyse efenim.

Tatlı yemeye çalışıyoruz, yan masamızda Yiğit Özgür oturmakta, bir yandan muhabbet kurmayı istemekteyiz bir yandan da benim uyuzluklarım yüzünden kuramamaktayız. Bu sırada alışkanlık olduğu üzere "yaaa hani Yiğit'in bi karikatürü var yaaa" cümlemi kurmak üzereydim kiiiii Yiğitle aramızdaki 1 metrelik mesafeye bakıp sustum :D Söyleseydim dikkat çekmeye çalışıyormuşuz gibi sinir bozucu bir durum olacaktı. Halbuki muhabbet edip kanka olsaydık fena mı olurdu 8-)



***



Çizgi filmlerde çalıyla birlikte yürüyen, kahraman baktığında duran, kahraman başını çevirdiğinde tekrar yaklaşan kötü karakter var ya, işte biz bugün o olmak istedik!

Sandalye ve masamızı alıp yavaş yavaş yan masaya yaklaşmak istedik :-/



***



E'nin kız arkadaşı, sana sesleniyorum yavrum

Hala bir arada mısınız ne halt ediyorsunuz bilmiyorum.

Ama bu E sağa sola bakıyor, her kıza bakmıyor ama bakıyor işte yine de kızlara. (seçici E :D )

Haberin olsun dedim yivrucuğum.

Gel sen yol yakınken bırak bu E'yi.



İmza: bir dost.



***



Okulumuzun rastalı kişiliği, bu kez sana sesleniyorum.

İsmini buraya yazmayacağım, sen kim olduğunu biliyorsun.

Neden istanbulun her köşesinde karşımıza çıkmaktasın yavrum? Sultanahmet'e giderim sen, Taksim'e giderim sen, hatta gazeteyi açarım sen :s

Öyle manyak manyak bakacağına selam ver bari!



***



Kendisini seven bir insan değilim tamam ama sevdiğim bir şeyler var benim de kendimde.

Küçük şeylerle mutlu olabilmek gibi.

Şu an masamın üzerinden bana bakan Demir Demirkan albümü beni nasıl mutlu ediyor bilsen keşke canım okuyucu.

Evet bugün aldım :D



***



Dilara ve Nur birkaç gün sonra güzel güzel gezmeye çıkacaklar. O ülke senin bu ülke benim gezecekler.

Evet kıskanıyoruz, bir gün biz de gidebilsek diyoruz bol bol içimizden :)

İyi yolculuklar dileriz kendilerine :) Bekliyoruz Dilaradan güzel güzel fotoğraflar :)

(ben niye yine çoğul konuşmaya başladım, kaç kişiyim ben?)



***



"Stop crying your heart out" başladı bak..

Butterfly Effect'in o son sahnesi geldi yine gözümün önüne...



All of the stars are fading away,

just try not to worry,

you'll see them some day...

2 kişi de demiş ki:

Pharos dedi ki...

"İyi yolculuklar dileriz kendilerine :) Bekliyoruz Dilaradan güzel güzel fotoğraflar :)"

Teşekkür ederim cnm kendi adıma,yer vermişsin bana da blogunda :D...Fotoğraflar gelicek inşallah sağ kalırsak fırsat buldukça bloguma da atabimeyi umuyorum :) ordan takip edersiniz artık geziyi yazabilirsem tabi :P

darısı başınıza diyorum.. (:

sLn dedi ki...

bekliyoruz cnm :)

Nasip, kısmet, bi gün biz de kaçabiliriz inşallah uzaklara :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?