13 Temmuz 2008 Pazar

Ortaya karışık VIII

"Bugün ya da yarın" feci bir şarkı :(


***

Kişilik bozukluklarıyla ilgili bir yazı okuyordum az önce. 4 temel bozukluktan 3 tanesinin belirtileri bana epey tanıdık geldi :-/ Tırstım bak yine :)

***

Efenim puzzle bitti :) İyi ki seray var. O nasıl bir sabırdır ben anlamadım :s
Ama bitince şunu öğrendik.
Yapıştırması yapmasından daha da sinir bozucu :s
pfff :-/
Bitmiş halinin fotoğrafını da en kısa zamanda ekleyeceğim. (unutmazsam)

***

dün gece 4'e kadar yazdım :s
Sanırım kafayı yiyorum!

***

tüm hayallerimiz,kazandıklarımız,
yitirdiklerimiz,dostlarımız.

gezdiğimiz şehirler,dokunduğumuz hayatlar,
seviştiğimiz sahiller,birleştirdiğimiz yıldızlar.

dolunaylar,şafaklar,
islandığımız yağmurlar.

sarkılar,filmler,
bütün güzellikler sende artık.
yaşat dünyayı sevgilim!
gözüm arkada kalmasın...

cidden fena yaaa :-/

(yazmaya üşenip copy paste yaptım :-/ )

***

Canım evden dışarı çıkmak istemiyor, hiçbir şey yapmak istemiyor daralıyorum, bunalıyorum la la la
çok sıkıldım!
Aslında bugünkü sıkıntımın nedenini de biliyorum, içim içimi yiyor, hiçbir şey yapamıyorum, bir şey söyleyemiyorum...

***

Bugün ya da yarın'ın sözlerini ararken sinir bozucu bir sözlük çıktı karşıma. İticilikte son nokta yani!
Her neyse.
Yan taraftan "bir kadının yanında ağlamak" diye başlık gördüm, tıklamış bulundum. 1-2 gün önce bu ağlama muhabbetini sevgili kardeşimle yaptığımız için görünce ilgimi çekti.
7 entrynin 7'si de birbirinden sinir bozucu. Pardon şimdi bir daha baktım biri normalmiş. Uyuz oldum birden bak. "ben muhteşemim süperim yaaa, küçük dağları zaten ben yarattım, e büyük dağların yaratılmasında da payım büyük" triplerindeki insanlara ister erkek olsun ister kadın olsun uyuz oluyorum!
Erkek adam güçlü olurmuş,ağlamazmış peeeeeeeeeeeeeh!

***

Yarı sarhoş, tam aşık
yaşasak hiç ölmesek!
(diyor DD)

1 kişi de demiş ki:

kamil dedi ki...

o hastalık coktan bulaştı bi kerem cünküm artıkın sen bana geliyon dedikodu yapmaya :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?