30 Temmuz 2008 Çarşamba

Çöp eve doğru!

Efenim eşyaları karıştırdım baktım, hatta bir kısmının fotoğrafını çektim =)

Aşağıda gördüğünüz fotoğraf Erdal Hocamın yaptığı son quiz'e ait. Yani lise hayatımın son quizi. Yalnız bendeki bana ait değil, sıra arkadaşımınki bu, üzerinde kendisinin yazdığı notlar var. Benim kağıdım da üzerinde benim yazdığım notlarla birlikte sıra arkadaşımdaydı. Eminim saklamıyordur =)
9.Sınıfta en sevdiğim ders Edebiyattı. Hocanın etkisi büyük! Marta hocamın dillere destan sınavlarından birini şu anda aşağıda görmektesiniz. Sinema, tiyatro, konser, maç, müze vs. her şeye ait bilet bulabilirsiniz aralarında =) Handecim taaa Ankaralardan yazıp bana yollamış =)
Dünyanın çeşitli köşelerinden, yüzlerini hiç görmediğim insanlar tarafından yollanmış kartlar =)
Lise yıllarında her sınıf fiş çalmıştır, her sınıf imza taklit etmiştir değil mi? Bu hocanın imzaladığı fiş, Hülyanın imzaladığı fişse İbrahim hocamın odasına gitmişti :p
Osman Hoca müthiş sakin bir insandır. Sınavda aralarında fısıldaşan öğrencilere ses çıkarmaz. Ama kopya olayları abartılır, 1 kişi kitaptan bakar 4-5 kişiye yazdırır, üstelik bu işlem 20 kişilik bir sınıfta yapılır, yetmezmiş gibi renkli süslü kağıtlar verilir sınav kağıdı olarak (gördüğünüz gibi benimki mavi ) ve Osman Hoca çileden çıkar. Tüm kağıtları toplar, yere atar ve sınavı iptal eder. Herkes o muazzam günü yıllar sonra bile hatırlamak için kağıdını alır :) Hâlâ saklayan kaç kişi var bilmem ama ben saklıyorum =)
Efenim Hilmi'den kopya çekmeden geçmenin mümkün olmadığını daha önce de belirtmiştik. Buyrun bunlar asetat kopyalarımız:
Dilek'te otururken Büşranın canı bişeyler yazmak ister, peçeteyi alır yazmaya başlar. Sonra da al bunu sakla der. İnanmıyordun di mi saklayacağıma =)

Lise yıllarında Hande ve Denizle yaptığımız yazışmaların bir kısmı. Görünmemesi gereken şeyler olduğu için epey küçülttüm :p
Lise hazırlık hiç bitmeyecekmiş gibi gelmektedir. Buna dayanamayan kızlar gün saymaya başlarlar. Her gün dersten sonra o günün üzeri çizilir, kalan gün sayısı hesaplanır. Buyrun, o defterden bir sayfa:
Lise hazırlığın final sınavının sözlü bölümünde en korktuğum konu bana denk gelir. (90 öğrenci-90 konu var, korktuğum tek konunun bana gelmesi nasıl açıklanabilir?) Bir de yetmezmiş gibi sevgili hocamız bana komplo kurar, beni dinlemesi için yanlarına bir de müdür yardımcısını alırlar. Hâlâ neden beni dinlemek istedi bilmiyorum. Kazasız belasız atlattık. Üstüne bir de en yüksek notu aldık:p Bu da sıramı beklerken karaladığım kağıt:
Yıllık yazıları =)

Biri Mehmet Akif Ersoy İlköğretim okulundan biri Mecidiyeköy Lisesinden =)

Ayy bunlar Handecimin tokaları =) Sanırım ben ona kütüphane giriş kartımı vermiştim hatıra olarak, o da bana bunları vermişti =)
Hilmi sınavı için hazırlanmış fakat çekilememiş kopyacıklar. Selda elleriyle yazmış, biz sadece fotokopi çektirdik :p
İstiklalde sevimli bir abi vermişti yıllar önce, kendisini yolda görsem tanımam, ama bu hâlâ duruyor =)
Orta okul yıllarında pek bir çevreciydik :p




0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?