25 Temmuz 2008 Cuma

Sevgi Pıtırcığıma :)

Dün evde boş boş oturuyordum, canım fena halde sıkkın. Zaten bu ara hep sıkkın. Efenim içinde önemli minik şeyleri sakladığım bir kutu var. Arkadaşların yazdığı küçük notlar bu kutunun içerisindeki önemli şeylerden bazıları. Kutuda bir şey ararken özel bir dostun yazdığı özel bir not çıktı karşıma.

2006 mayısında Edacım bana sevimli bir melek almış, pakete de bir not iliştirmiş. O gün doğumgünü ya da özel bir gün değilmiş. Sadece bunu yapmak içinden gelmiş. Öyle yazmış kağıda.

Öyle bir anda karşıma çıktı ki kağıt, gülümsedim ister istemez.
Bir de itiraf edeyim gözlerim doldu biraz.

Hep bir sihirli değneğimiz olsun istedik :)
Dünyayı daha iyi bir yer yapabilmek için, ya da en azından çevremizi düzeltebilmek için. Belki insanların birbirini sevmesini sağlamak daha kolay olurdu öyle.

Tamam altıgende geçirdiğimiz günler hataydı, ama hatalar da lazım di mi :) Çok şey öğrendik o günlerden. Beşiktaşlardan, mc donaldslardan, 128'lerden :D Neyse gereksiz konulara girmeyelim :p

Tanıdığın en düşünceli insanlar kim deseler ilk söyleyeceğim isimlerden biridir Eda. Senin sevincinle sevinebilir ya da senin heyecanın onun da heyecanı olabilir. Önüme gelen herkese söylediğim gibi okul bir gün bittiğinde görüşeceğime kesinlikle emin olduğum insanlardan biridir. Bana bu güveni veren az sayıda insandan biri...

İnsanın iyi dostlara bazen her zamankinden fazla ihtiyacı olabiliyor ve o günlerde her zamanki düşünceli halleriyle yanımdan ayrılmayıp bana tahammül eden güzel insana ben nasıl teşekkür etsem bilmem ki :)

23 yıl önce bugün varlığıyla dünyayı renklendirmiş bu güzel insan. E biz de kutlayalım o vakit :)

İyi ki doğmuş Edacım. İyi ki mecidiyeköy caddelerinde şemsiyemle yürürken bana musallat olmuş :p Hayır çok uğraştım saklanmak için ama nafile :P

Hala basınca "sLn, venez au tableau" diyen bir adet Mezune hoca oyuncağı ve bir adet cep Johnny'si sözün var bana, aklıma gelmişken hatırlatayım didim :p

Umarım bir daha bunalım cümlelerimle başını şişirmem. Sevgi pıtırcığı olduğumuz, her saniye mutlu olmak için bir sebep bulduğumuz günlere geri döneriz en kısa zamanda :)

En büyük temennim yine bir gün "Edaaaaaaaaaaaa mutluyum ben beeee"
"Edaaaa çok fena heyecan yaptım yaaaa midem bulanıyooooooo" şeklinde cümlelerimle seni yine taciz etmek :D

O kadar güzel bir kalbin var ki pıtırcım. Herşeyin çok çok ii olmasını hak ediyorsun. Umarım hak ettiğin kadar güzel olur hayat bir gün. O güzel hayallerin var ya, umarım hepsi bir gün gerçek olur.
Pastaneye musallat olucam, ben gelince kepenkleri kapatıp içeride yokmuş numarası yapmak zorunda kalacaksın, bütün pastaları ben yiycem nihahoha :D
Neyse şimdiden korkutmayayım, yoksa adresi vermek istemeyebilirsin :) Vermek istemezsen seni anlarım aslında :p

Cnm,
Seni çok seviyorum.
Senin gibi bir dosta sahip olmak çok güzel!

İyi ki doğdun bebek :)
Nice, nice mutlu yıllara...

3 kişi de demiş ki:

e.d dedi ki...

selin düzenli aralıklarla bana bunu yapmaya utanmıyorsun değil mi..al sana sürpriz işte, yine yeniden okudum bak...ağlamk için geçerli nedenlerim var ve ben bunların mutluluk kaynaklı olmasına bayılıyorum...iyi ki varsın canımmmmmmmm: )

sLn dedi ki...

bak bu yazıyı okuyunca aklıma yine mezune oyuncağı geldi :D "sLn, venez au tableau" :D

e.d dedi ki...

unutmak istemiyosan yakında onu da yaparım.aşaam kaydettim biliyosun cep johny si ile :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?