22 Ağustos 2008 Cuma

Gone

Anlatacaklarım vardı bugün ama neden bilmiyorum hiç halim yok, canım da istemiyor sanırım...

Aylarca bilgisayarımda duran, dinlenmemiş şarkılardan birini daha keşfettim az önce. Orada olduğunu biliyordum tabi ama dinlememiştim hiç. Grubun diğer şarkılarını sürekli dinlememe rağmen o gözümden mi kaçmış ne olmuş anlamadım.

Her neyse.
Günün şarkısı gibi bir şey olsun, (günün yemeği, bugün doğan çocuklara verilecek isimler falan olmayacak ama, şarkı kafi.)

Şarkımız şahane müzik yapan güzel rock insanlarına ait.

Grubun ismi The Climb. Şarkı "Gone"

blend my plastic cold skin
with your sweat on my tongue
paint my mind it only feeds my grimness
thanks, you gave me your pain
thanks, you gave me your shame
thanks, i will never be the same again

life is empty but my heart is full of you
i can't close my eyes i'm just here now
i know i'm here now but i think i'm already gone

blend my plastic cold skin
with your sweat on my tongue
paint my mind, it overwhelms my dreams
thanks, you gave me your pain
thanks, you gave me your shame
thanks, i will never be the same again

life is empty but my heart is full of you
i can't close my eyes i'm just here now
i know i'm here now
but i think i'm already gone

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?