4 Ağustos 2008 Pazartesi

b-o-ş

O kadar boş ki herşey...
Son bir kaç ayımı düşündüm.
Boş.
Kocaman bir boşluk.
İnsanı olduğu yerden bir adım ileri götürmeyen, her biri birbirinden "sığ" gereksiz sohbetler, boşa geçen zamanlar.
Ne yapıyorum burda?
Neden bir seçme şansım yok?
"O şunu yapmış", "bu bunu demiş"lerden bıktım artık ben. Birbirinin yüzüne mecbur olduğu için gülen insanlardan bıktım!
Basit düşünen küçük beyinleriyle kendilerini dünyanın 7 harikası arasında sayan zihniyetlerden nefret ediyorum!
Ne dediğini bilen insanlar vardı bir yerlerde.
Ne dediğimi anlayan insanlar.
Hepsi kayıp mı oldu, ben mi göremiyorum?
Hem zaten kaç kişilerdi ki?
1?
2?

Kime sorsan anlıyor bir diğerini, kime sorsan müthiş kültürlü. Zeki. Aşmış yaaa. Onlarla aynı ortamda bulunmak nimet olmalı bizler için! Nankörlük bu benimki!

Benim aradıklarım bu gerzek tayfa değil.
Evet kafamda insanları sınıflandırıyorum.
Evet bunu yapıyorum.
hem hanginiz yapmıyorsunuz?
Boş insanları bir tarafa ayırıyorum.
Dolu olanlara bakıyorum, sayı çoook az.
Sonra "dolu" olanların kaç tanesi "burda" diye bakıyorum...
!?
Canım sıkılıyor!

Boş olmak istemiyorum!
Saçma sapan dedikodularla, alışveriş muhabbetleriyle, karşı cins geyikleriyle zaman öldürmek istemiyorum artık ben yaaa.
Hayat bu değil!
Bu olmamalı!

"Niye msnde cevap yazmıyorsun?"
"Niye aradığımda açmıyorsun?"
"Niye mesaja cevap vermiyorsun"
demesin artık insanlar!
Asıl ben soruyorum "niye?"
Bunları yapmam için iyi bir tane sebebiniz var mı?
Bazılarınızı hala etrafımda tutmak için de geçerli sebeplerim yok ama "yaa kusura bakma, biz arkadaş olabilecek insanlar değiliz" diyemem kimseye... Keşke "aşıyorsun sen beni, git kendine kendin gibi arkadaşlar bul" desem birilerine. Diyebilsem...
Lanet olsun diyemiyorum!
Ama her saniye biraz daha nefret ediyorum etrafıma baktığımda gördüklerimden.
Sonra kendimden...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?