3 Ağustos 2008 Pazar

Bu kez mavi

Yeşillik bitti!
Monitörüm artık mavi :D
Mavi ve mor tonları sinir bozucu derecede parlak. Daha doğrusu ekranda tuhaf bir parlaklık var. Nur inmiş gibi 8-)
Görünüşe bakılırsa kimsenin bana monitör hediye edeceği yok :p
O vakit babaya aldırma vaktidir :)
Bu hafta içi yeni monitörüme kavuşuyorum inşallah :) Yeşilden nefret ettim, maviden de nefret etmeden bu monitörden kurtulmalıyım!

***

Heroes'a başladım. Oyalanıyorum. Elbet Lost değil ama heyecan var, güzel. Bu bitince how I met your mother yapıcaz baştan sona. Ardından Ghost Whisperer gelecek. (gerçi onun bölümlerinin çoğunu izlemiştim ama olsun)

***

Dün geceden beri aynı şarkıyı dinliyorum.

Diyor ki:

Missed the last train home
birds pass by to tell me
that i'm not alone
well i'm pushing myself
to finish this part
i can handle a lot
but one thing i'm missing is in your eyes
in your eyes

have you seen this film
it reminds me of walking
down the avenue
well i'm washing my hands of attachments,
yeah i will land on the ground
but one thing I’m missing is in your eyes
in your eyes
in your eyes
in your eyes
...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?