6 Ağustos 2008 Çarşamba

Bugünlerde...

Yanlış biraz.
Biraz kayıp,
biraz yalnız.
O hiçbir şeyle dolmayan kocaman boşluk var ya, her saniye büyüyor biraz daha. (Altay Öktem de öyle diyordu değil mi? "Boşluk dolmuyor, büyüyor yalnızca.")
Anlatacak kelime bulamıyor bazen.
Oysa öyle çok ki söylemek istedikleri.
Belki söyleyemeyecekleri.
Ama herkese her şey söylenmez ki!
Söylenmesi gerekenlere söylemediğin sürece bırak sana kalsın o kelimeler!
Başka kimsenin bilmesine gerek var mı?
Yok!
O vakit susmalı...
Zorlaşsa da hayat.
Bazen hiç bitmeyecek gibi gelse de.
Bitmez belki.
Belki biter.
"Asla" dediğim ne çok şey vardı di mi?
"Asla" denecek ne var ki hayatta?
Olması mümkün olmayan ne var ki?
Uyumak, uyanmak, tv izlemek, kitap okumak, düşünmek, yürümek vs. öyle zor geliyor ki bazen.
ve hatta yaşamak.
Ben dursam hayat bir şekilde aksa gitse?
I ıh onu da denedim, o da can sıkıcı!
Dönebilsem dünyaya, gerçekten içimden gelerek gülebilsem bi daha.
Masaüstümde kıpkırmızı bir zemin üzerine yazılmış uzun bir cümle var.
Unuttuklarımı hatırlatsın diye.
Her ne olursa olsun hayata dair hep bir umut olduğunu bana hatırlatsın diye.
Sahi bu yazıyı bitirdikten sonra ne olacağını, 10 sn sonrayı, gelecek doğumgünümü, onu bunu şunu biliyor muyum ki?
Koca bi muammaydı değil mi bu hayat?
Nereye gittiğini bilmeden bir o yana bir bu yana sürüklenerek yaşamaya devam!
Elbet bi gün...
Umarım bi gün...

2 kişi de demiş ki:

saat11igeciyordu dedi ki...

yaşayacağın güzel şeyleri düşündüm ve umutlandım karamsar yazını okurken Nazım Hikmet'in bu şiiri geldi aklıma


Güzel günler göreceğiz çocuklar
Motorları maviliklere süreceğiz
Çocuklar inanın, inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz, güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz

http://sufizmveinsan.com/arastirma/guzelgunler.html
devamını okumak istersen burdan bulabilirsin:)

sLn dedi ki...

O "ışıklı maviliklerin" bir yerlerde ulaşmamız için beklediğine inanmayınca hayat daha da zorlaşıyor. O yüzden "aslında iyimser olmak için kendini parçalayan bir karamsar" olarak adlandırıyorum ben durumumu :) Evet durum kötü belki ama iyi olmayacağını kim garanti edebilir di mi? (kendini kandırma modu aktif :p )

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?