29 Ağustos 2008 Cuma

İyi ki doooooğduuuuuun sRknnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!

29 Ağustos..
Önemli bir gün bugün!
Aslında yaşadığımız her gün önemli elbet ama bazı günler diğerlerinden daha önemli.
İlklerin yaşandığı günler, güzel insanlarla paylaşılmış güzel günler, hatta bazen sonların yaşandığı günler vs. vs. (önemli demek her zaman iyi demek değil.)
Bir de önemli insanların doğum günleri var!
İşte 29 Ağustos o önemli insanlardan birinin doğum günü =)
Canım arkadaşım Serkancım doğmuş yıllar önce bugün.
Sonra bir yaz günü Kadıköy'de karşılaşmışız bir şekilde, kendisi için biriktirdiğim ön yargılar yıkılmış o gün. (diyorum ya o adamın faydaları da oldu, ne güzel insanlar kazandık 8-) )

"Aaa bu adam sitede uyuz davranıyordu herkese ama öyle değilmiş bee"
Yıllar sonra bir baktım ki ben de uyuz davranmaya başlamışım herkese, o zaman anladım seni :)
Hak edene hak ettiği muamele :P (bunu ben söylüyorum, hiç inanılası değil...)

Arkadaş olmuşuz sonra, bütün uyuzluklarımı, sızlanmalarımı gıkını çıkarmadan dinlemiş.
Sonra tayfayı genişletmişiz. (aslında emin değilim, bir tayfa vardı da Serkan sonradan mı dahil oldu, ya da tayfanın ayrı taraflarındaydık da sonra mı bir araya geldik, yoksa asıl tayfayı birlikte mi yaptık. sanırım esas başlangıç noktası soğuk bir kış günü müptelada okey oynayan tayfa oldu. Ben, sen, Arif ve Ahu)
Hep beraber eg için oralara buralara gitmişiz sorgusuz sualsiz, sonra aynı gün nefret etmişiz kendisinden. (bir program öncesi, yer: nevizade)
Yapılacak her türlü organizasyon bir şekilde başımıza kalmış, çok kızmışız ama yine de "bak bu son, bi dahakine valla yokum ben" diye diye sakinleşmişiz, bir dahaki organizasyonu yine biz yapmışız =)
sLn: insanlara söz verdik abi, son anda cayanların kendi ayıbı, ben o kadar insanı orda bırakamam!
sRknn: sen gidersen ben de gelirim!
şeklinde konuşmalar sonucu kendimizi yine organisasyonun içinde bulmuşuz :) (bkz: görev bilinci :p daha doğrusu sorumluluk kavramı!)

sabahın 4'ünde arayan manyaklar mı ararsın, gece gece musallat olanlar mı, seni menajer sananlar mı...

Belki bilerek belki bilmeyerek zor anlarımda inanılmaz şekilde destek olmuş, sahnede o adam şarkı söylerken mesela... (sen bilirsin ne zamandan bahsettiğimi :) )

Anlatmak için uygun sıfatı bir türlü bulamadığım ama hayatımın sonuna kadar unutmayacağıma emin olduğum o ortaköy akşamı, sonrasında sabaha kadar kalınan taksim, yapı kredinin önünde o adamın şiirlerini okuyup duran can sıkıcı kız (ki bu ben oluyorum), sabaha kadar 5 karış suratla depresyonun dibine vuran bir adet sLn, bir adet ilkay, bir adet elif. Bu kadar deliye tahammül eden bir adet sRknn... Öyle salak bir haldeyiz ki birinin sakinliğini koruması gerek ve aramızdaki tek soğukkanlı insan sendin. (ben hayatın boyunca her doğum gününde o günü anlatıcam, öyle hissediyorum)

Kaldırımlar benim meskenim, acı tatlı geçer günlerim :D

Dostum oldukları için şükrettiğim çok az insan kaldı hayatımda, biri de sensin hajım!
Konser tayfamın değişmez elemanı :D
Bu ara fazla asosyal mi oldum nedir bilmem, ama keşke bir toplansaydık şöyle, kutlasaydık doğumgününü hep birlikte, Emre bize gitar çalsaydı, biz brutal vokal yapsaydık. En rocker halimizle başladığımız gece en arabesk halimizle bitseydi :D Emrah, ankara havası, roman havası ne ararsan :D
Bunca zaman saçma sapan bir dünya şey için organizasyon yaptık, bir tane de mantıklı bir iş için yapsaydık yaa :(
Zaten diyorum ya asosyalim bu ara diye, hiç birinizle görüşemedik ne zamandır, özledim ben herkesi. (gülme :D herkes diyorsam herkes :p tamam yaa 2 kişi hariç :p haha)
Bu doğum gününden başlasın artık hayat karşına güzel şeyler çıkarmaya, artık şikayet etmeyelim bu hayattan. (gerçi hep ben ediyorum di mi?)
Kendimi de işin içine katarak bir şey dilemek istiyorum :) Yeni yaşında manyak çoluk çocuk tayfasıyla uğraşmak zorunda kalmayalım :D
Doğum günün kutlu olsun!
Hayatın kimi nereye götüreceğini bilmiyorum ama 50 yaşına geldiğimizde de konserlere gidelim beee!
Rock alemi ne yapar bizsiz :p

(yaşlandık falan diye canını sıkmayacağım, bir de bir isteğim var, o adamın o şarkısını dinleme bu gece :) ben dinlerdim senin yerine ama ona dair herşeyi sildim, gerçi albümler var tabi de olsun :) hayatımda eg istemiyorum artık:p sadece adamı ağlatmaya yarıyor o şarkı 8-) Hem o şarkıdaki gibi bi sevgi de yok, yalan onlar! ;) )

2 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

hajım ne diyimki ben sana şimdi.
seviyorum işte seni.
zaten emin olduğum halde böyle özel günlerde daha iyi anlıyorum değerini, dostluğunu arkadaşlığını.
ve o zaman anlıyorum ki bu dünyada herşey karşılıklı.
2006 yazından beri süregelen dostluğumuz arkadaşlığımız acı tatlı günleriyle (pek acı günümüz olmadı gerçi ama :) ) bana ve karakterime çok güzel şeyler kattı.
çok güzel zamanlarımız oldu.
şimdi saysam belki çoğu aklıma gelmez
konserler,tiyatrolar,sinemalar,piknikler,ry organizasyonları cafeler barlar vs vs ...
bizim tayfayla beraber yaşadığımız her anı ömrüm boyunca unutmam.
son zamanlarda çeşitli sebeplerden dolayı görüşemez olduk doğrudur ama inan aklımda hep varsınız!
hani derler ya gözden uzak olan gönülden de ırak olur diye.
yalan efendim külliyen yalan!
gerçek dostlar da uzak kalmak sevgiyi bile arttırabiliyor.
yine de çok uzak durmayalım tabi :)
inşallah geçmişteki tatlı anıları kısa zamanda tekrar yaşamak için beraber oluruz yine.
doğum günü kutlama konusuna gelicek olursak ben Altınoluktayım deniz kum güneş falan :)
o yüzden bişiyler yapamadık senin asosyalliğinden değil yani :P
en kısa zamanda görüşmek üzere buradan herkese selam ederim.
ve tekrar teşekkür ederim bu garip arkadaşını hatırladın ve mutlu ettin diye :)

sLn dedi ki...

yepyeni bir iftar organizasyonuyla efsane geri dönecek efenim inşallah :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?