15 Ağustos 2008 Cuma

Oooooooooooooooof

İnsanların bloglarına çeşitli yollarla denk gelip şöyle bir göz gezdiriyorum bazen, ne güzel yazıyorlar bazıları be. Ama bazıları çok fena :p Süslü cümleler kuracağım diye kastırıyor kastırıyor, ne dediği anlaşılmıyor, kendince kelimeler uydurmaları da cabası :D tdk teşekkür plaketi yollamalı! Kasmayalım gençler, komik oluyoruz :)
Blog alemi pek bir eğlenceli!

2 Hafta içinde 0'dan iktisat, matematik ve muhasebe öğrenmeli bu insan kişisi. Ama o blog geziyor, wikipedia'da o başlık senin bu başlık benim gezerken kayboluyor, Heroes izliyor, kitaplar okuyor, filmler izliyor vs. "Yazın çalışırım yaaa" diyip sallamanın ne kadar kötü bir şey olduğunu bana bakıp görebilirsiniz canlar.

Benden zaman zaman ders çalışma konusunda tavsiye istiyor yaşça küçük insanlar. (ya da ebeveynleri) "Benim gibi olmayın yeter, ders çalışma konusunda iyi bir örnek değilim ben :)" demek istiyor fakat diyemiyorum. sLn abla sınavlara 1 gün kala çalışıyormuş, çoğu dersin sınavına bir kez bakıp öyle giriyormuş diyip bana benzemeye niyetleniyor cnm veletlerim, olmaz, kötü örnek olmamalıyız.

Bir gün önceden çalışınca da gereken notu alabiliyorum zaten, okul birincisi olmak, sağımda solumdaki insanlarla yarışmak, onları geçmeye çabalamak, insanlara "rakip" gözüyle bakmak gibi kötü alışkanlıklarım yok ki benim! 50'yle de geçiliyor, 90'la geçersem dünya daha yaşanılası hale gelmeyecek, yine bombok devam edecek bu hayat, o vakit bu kadar kasmak neden? Okuduğunu anlamak yetiyor, ezberlemek komik. Bildiklerini yazıp geçebildiğin dersler için ezber yapmak daha da komik, demezler mi insana okuduğunu anlayamıyor musun sen diye :p
(Hilmi genelleme dışıdır. O ezber ister.)

Ben tabi bir gece önce çalışmanın bana yetiyor olmasına güvenip rahata veriyorum kendimi. Bir gece önce okuduklarınla sınavlara girip hepsinden kalmak da akıllı insan işi değil. İnsan kendini bilmeli 8-) Bir de "çalışmıyorum ben" diyip, milleti "çalışmayalım fazla" diye gaza getirmeye çalışıp, kendisi harıl harıl çalışan tuhaf insan kişileri tanıdım hayatımda. Gizli gizli çalışıyor, feci hırslı :) Aman yani, çıkmasınlar bir daha karşıma! Okulla birlikte arkadaşlık ilişkimizi de bitirmiş olalım. Küçük hesaplar mide bulandırıcı! Küçük hesapları olan insanlar da...

Evet Fransızcaya haftalar öncesinden çalışmaya başlamak bence komik ama yıllarca matematikle hiç bir şekilde uğraşmamış, iktisat ve muhasebe derslerini ilk defa gören bir insan kişisi için bu kadar rahatlık hoş değil! İnsanların yıllarca kastırdıkları matematiği 1 gecede öğrenecek değilim ya di mi :-/

"Oğlak dişisi nasıl inatçı olur" konulu gösterimi sunmaktayım bir kaç saattir. Çekilmez olduğumu hissettim... Ama hak edilen durumlar var, ne yapabilirim yani...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?