13 Ağustos 2008 Çarşamba

time's ticking...



Zaman denen şeyle ilgili ciddi problemlerim var. Herhangi bir şeyin üzerinden çok zaman geçmiş olmasıyla pek ilgilenmiyorum mesela. Ya da herhangi bir şey için henüz zamanımın olması onun bir an önce gerçekleşmesini istememe engel değil.

Galiba zaman diye bir şey gerçekten yok. Biz insanlar kendimizi oyalamak için, kandırmak için bir şeyler uydurmuşuz. Zaman da bunlardan biri.

Başkaları için "üzerinden çok zaman geçmiş" olan şeyler benim için "dün"den bile daha yakın. Sanki bir an öncesi gibi.

Geçmiş o kadar yakınken şu geçip bitmesini ve bir daha da hatırlamamayı dilediğim önümdeki 1 yıl (okulun son senesi) mümkün olabilecek en uzun zaman gibi görünüyor gözüme. Düşündükçe midemi bulandıran 1 yıl!

Okula gitmek istemeyen küçük çocuk triplerinde olmadım hiç bir zaman. Hayatımın her döneminde bir şekilde okulun sevilecek bir yanını bulmuşumdur. Ama artık yok! Görmek istemediğim yüzler, yollar, yerler... Bir şeyler daha farklı olabilseydi Fransızcadan bile şikayet etmeden yaşayabilirdim, kendimi tanıyorum. Ama can sıkıcı her bi halt.

Bugün çok tuhaf bir şekilde yüzyüze kaldım şu zaman konusuyla. Sonra her zaman yaptığım gibi insanları düşündüm. Lanet olsun neden bu kadar umrumda ki söyledikleri?! Kimsenin hakkımda hiçbir şey düşünmesini istemiyorum! Herkesin hayatı kendineyse eğer gerçekten, benim hayatım onları zerre kadar ilgilendirmez. Mümkünse yokmuşum gibi davransınlar!

Ne aylar, ne saatler, ne yıllar hiçbir şey umrumda değil. Takvim biraz daha farklı işliyor buralarda. Biraz daha can sıkıcı...

Bir gece gözlerimi kapatsam, açtığımda yıllar geçmiş olsa, daha sevimli bir hayata uyansam...

(edit:başlıkla ilgili açıklama yapmayı unuttuğumu fark ettim. Sevdiğim bir şarkıda geçen sevdiğim bir cümleyi yazacaktım. "Time's ticking" o cümlenin en başı. Sonra gerisini yazmak istemedim, benim düşündüğüm dışında anlamlara da gelebiliyor çünkü. Bazı cümleler yoruma fazla açık :) Time's ticking olarak kaldı başlık, ingilizce başlık atma sevdasından değil yani. Aynı şarkıda hiç şu anki kadar kalabalık ve yalnız olmadığımızdan bahsediyor bir de. Şimdi de aklıma orası takıldı. Hem kalabalığız, hem yalnız... İlk defa bu kadar çok!)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?