30 Ağustos 2008 Cumartesi

who's gonna win? who's gonna lose?



1-2 gündür dünyadan kopma sebebim olan şarkı yine the climb'dan. Geçtiğimiz günlerde "Gone"ı anlatmıştım, bu kez "candy"

Diyor ki;

who's gonna win?

who's gonna lose?

score is always zero

so why am i still trying?

who's gonna pay?

who's gonna play?

they say, time heals all old wounds

so why am i still dying?

Gerçekten var mı bir yerde kazanan birileri? "Ben mutluyum" diyebilen. (gerçekten içinden gelerek, inanarak tabi.) Elimize geçecek olan koca bir hiçse eğer, ne için debeleniyoruz bu kadar? Ne için bunca çaba, bunca sıkıntı?

"Zaman herşeyin ilacı" diyorlar ya hani, zaman hiçbir şeyin ilacı değil efendim! Koskoca bir yalan o. Evet bir yerden sonra alışmayı öğreniyor olabilirsin ama zaman hiçbir yarayı geçirmez... Geçirmiyor.

Zaman çizelgesi yapmışlardı bana, "2 hafta sonra şu olacak, 1 ay sonra şu, 2 ay sonra şu. En fazla 3 ay sonra atlatıyorsun yaşadığın sıkıntı her neyse." Hı hı diyip geçmiştim, artık mücadele etmiyorum çünkü kimseyle. Kendimi yormaktan başka bir işe yaramayacağını biliyorsam konuşmanın, ağzımı bile açmıyorum, hı hı diyorum sadece...

Hani sigarayı bıraktıktan 1 saat sonra, 3 gün sonra, 5 ay sonra akciğerlerinizin ne gibi değişimler geçireceğini anlatırlar ya. Onun gibi tıpkı... Kimse kimseyi teselli etmeye çalışmamalı galiba.

Eğer herhangi bir şeyi hayatınızdan atmak istiyorsanız gerçekten, ama kendinizi kandırırsanız olmaz, gerçekten istemelisiniz, işte o durumda zamana falan ihtiyacınız yoktur. Bitti dersiniz biter. (tecrübeyle sabit)

Ancak, hayatınızdan atmak istemiyorsanız herhangi bir şeyi, ne olursa olsun, inat ediyorsanız her şeye rağmen aklınızda, kalbinizde vs. tutmaya, işte o zaman kaç yıl geçerse geçsin fark yapmaz. O şey her neyse, orda kalır. (bu da tecrübeyle sabit.)

Yani hayattaki herşey gibi bunun da temelinde insanın isteyip istememesi var.

Ama dediğim gibi zaman tek başına hiçbir şeyi çözmüyor. Sadece çözmek isterseniz siz çözüyorsunuz.

Canımın sıkkın olduğu belli oluyor di mi? Bazı günler dünyanın en mutsuz insanı benmişim gibi hissediyorum. Bunun yaşadıklarınla ilgisi yok, "millet neler yaşıyor, sen şükredeceğine nankörlük ediyorsun" cümlesi şu durumda söylenmemeli bir insana. Herkes kendini bazen en dipte hisseder. Sonra geçer. Bu gün o günlerden biri işte. Sebebi var tabi, ama anlatılır mı ki?

Upuzun bir playlist yaptım yine kendime, ders çalışmam gerektiği aklımda sürekli ama bu gece müzik var, bir de edebiyat var. Biraz dinleyelim, biraz okuyalım...

Playlist'ten seçme bir bölüm:

11o-kayıp kentin insanları, Bon jovi-santa fe (bulursanız bir dinleyin derim ben, hepiniz değil), The Climb-candy, Zardanadam-Seyyah, DD-yarına kadar, DD-acı nefes, Francis Cabrel-je l'aime à mourir, Gren-ma(bunu da), Kül-derin, Karapaks-yarın cennet olacak, Ars Longa-Gözyaşı Şişesi, Kiss- I was made for loving you, Rogue wave-Eyes(bunu da), Kırkaltı-güz bulutları, Kurban-Rüya, Noir Désir-à ton étoile, Peyk-uyku ol, Pi-Yağmur Öncesi(bu da), Zardanadam-Hepsi hepsi hayat nasıl olsa(bu zararlı!), Zardanadam-Bırak işini, Zardanadam-Kaçacağım...

Dahası da var :) Bakınca korkuyorum, tek tek seçtim hepsini 8-)

Yazının başındaki "yorgun melek" de itinayla seçildi her zamanki gibi. Yorgun bir melek fikri hoşuma gitti...

Öyle işte.

(neşelenmeye çalışsan da olmuyor ki bazen.. Can sıkıcı haberler, bilmem neler. Oooooooof, kaptanım geçmiş olsun, iyi ol en kısa zamanda, üzme bizi :(

Onun şokunu atlatamadan bu kez İlhan Berk'in vefat haberi... Hayatımda tanıdığım en "başka" adamlardan biri sayesinde girmişti üstad hayatımıza. O kadar seviyordu ki oğlunun ismini bile İlhan Berk koymuştu.

Nur içinde yat Üstad! Allah rahmet eylesin :( )

2 kişi de demiş ki:

Beyaz Çiklet dedi ki...

Playlist'inden 110-Kayıp kentin insanları ve Zardanadam-Seyyah favorilerimden:)Bu arada bi merhaba bile demeden atladım yoruma ama:)
Merhaba:)

sLn dedi ki...

Merhaba :)
Yazıyı yazdıktan sonra uzun bir süre daha Seyyah'a takıldım, hatta sabah kalktığımdan beri de söylüyorum kendi kendime :-/ Yeni albüme yakışacak..
"gitmeli misin seyyah
ayrılma zamanın geldi mi"
...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?