16 Eylül 2008 Salı

Bebek patiği...

Bugün Edayla (siz onu e.d. olarak biliyorsunuz, ben de kimliğini deşifre ediyorum :p ) Kadıköydeki Nezihte kartlara bakıyoruz. Aradığımız gibi bir şey bulamıyoruz ama...

Küçük çocukların büyük çoğunluğuna deli olan ve her defasında iç geçirerek bakan bir insan kişisi olan ben üzerinde mavi bebek patikleri olan bir kart gördüm o sırada. Minik bebeğimiz hoş geldi tarzı şeyler yazıyordu üzerinde. Her zamanki yüzsüzlüğümle "Edaaaa bir gün çocuğum olursa bana bu karttan gönder tamam mı" dedim ve Eda'dan gelen cevap şu oldu:

"Sen çocuk doğur kartı boşver ben o patikten bile yaparım bebeğine"

Ne diyeyim ben ona bilmiyorum ki :) Bu sözü aldım ya ömür boyu bırakmam peşini. Bu sözün anlamı "senin çocuğun olucak da biz görücez peeeeh" değil, Edayı biraz tanıyorsam yapar o :) Canım benim yukarıdaki modeli de beğendim, kızım olursa bir gün aklında bulunsun tamam mı :)

Elin Fransasına gidip hayatını oralarda geçirme, git merakından kurtul gel, burda seni hep yanında görmek isteyen insanlar var. (bkz. ben)
Sevimli e.d. kişisi seni :)

Çocuklardan bahsetmişken aklıma geldi, bir süredir show tv reklamları başlarken ve biterken maymunlu, köpekli vs. kısa görüntüler gösteriyorlar. (bir ismi vardır muhakak ama ben bilmiyorum) İşte onlardan birinde kıvırcık saçlı, renkli gözlü bir bebek var, gördüğüm en sevimli yaratıklardan biri o. Ne zaman denk gelsem ekran karşısında eriyorum. Gördüğünüzde beni hatırlayın :) Sadece onu görmek için tv izlediğim saatlerde sık sık show tv'ye bakıyorum bu ara :) Bir de yudum reklamındaki güzellik var. Anladığınız üzere bol bol reklam izliyorum ben :D

avea reklamındaki zeka küpü (!) kızdan bir alıntı yaparak yazımı bitirmek istiyorum:

"İnanırsak olur benceeee"

(bkz. penguenciklerin kutuplarda üşümemesini isteyen akla zarar canlı :) )

4 kişi de demiş ki:

e.d dedi ki...

biblo kızım onlar patik değil bence : )yapmaz mıyım??? önce bi yaşlı teyzeden işin tekniklerini hatırlatmasını istemem gerekicek ama
:)

ya da olmadı o gün bi kargo gelir:

paketiniz varrrr!! der...bu kadar kötü olamam: )

sLn dedi ki...

yavrum fransız insanları senin düşündüğün kadar sevimli değiller, hatta bana sorsan dünyanın en sevimsiz milleti onlar :D
patikleri kargoyla yollarsan msnden yollanmış fotoğraflarla yetinirsin ama :-/ gel vazgeç orda kalma sevdasından :D

kNtli dedi ki...

patikler güselmiş hakkaten.. bebekleri bende seviorum ama uzaktan Yakından sevince ağliolar sevmiom ozamn.. Ben yudumun yannda prima reklamlarında dans eden bebee hastayım:D ama diorum ya uzaktan:P

sLn dedi ki...

ben yakından daha çok seviyorum valla :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?