29 Eylül 2008 Pazartesi

Bu bir reklamdır!

:)
Arkadaşlarımın çalışmasını paylaşmak da bir tür reklamdır
değil mi?
Efenim Cenk çok güzel bir şarkı yapmış kendi çalmış
kendi söylemiş, Sinan da animasyon kliple eşlik
etmiş kendisine, ortaya pek güzel şeyler
çıkmış :)) (kayıt kalitesi mikrofondan dolayı çok
iyi değil, dedik ya kendi çalmış kendi söylemiş diye,
ayrıca kaydı da kendisi yapmış :)) elinden her
iş geliyor maşallah :p )

Şarkının ismi Sensiz İstanbul. Ben çok beğendim,
sık sık dinliyorum ;)

Cenkcim ve Sinancımın ortak çalışması için bkz:

İlgili aramalar: cenk - burak - aksoy - sinan - asci


1 kişi de demiş ki:

Simto ALEV dedi ki...

Gripken müzik dinlemeyi sevmiyorum. Söyleyememek acı geliyor. Başağrısı da cabası. Yine de dinledim sonuna kadar. Beğendim. Gitaralar çok tatlı olmuş. Bir an perdesiz gitarla çalındığını düşledim; nasıl acıtırdı?..

Ve İstanbul.. Aşkı bile başka be..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?