29 Eylül 2008 Pazartesi

cnbc-e bayram programı:)


hizmette sınır yok :))

cnbc-e bayram programı:

Salı:

13.oo The Simpsons
13.3o The New Adventures Of Old Christine
14:oo The King of Queens x 2
15:oo Smallville
16:oo Gossip Girl
17:oo Terminator
18:oo Chuck
19:oo Las Vegas x 3

Çarşamba

13:oo The Simpsons
13:3o The New Adventures Of Old Christine
14:ooThe Big Bang Theory x 2
15:oo Smallville
16:oo Gossip Girl
17:oo Terminator
18:oo Chuck
19:oo Without A Trace x 3

Perşembe

13:oo The Simpsons
13:3o The New Adventures Of Old Christine
14:oo According To Jim x 2
15:oo Side Order Of Life x 3
18:oo Chuck
19:oo Terminator x 3

Cuma

13:oo Ekonomi :))
17:3o Sponge Bob
18:oo Smallville
19:oo Gossip Girl x 3

Cumartesi

14:oo Prison Break x 13 (yanlış yazmadım efenim, "Prison Break" maratonu adıyla sunuyorlar zaten, 13 bölüm arka arkaya yayınlanacak 3. sezondan :s izlemeyen tek insan ben mi kaldım anlamıyorum ki... tek insan olarak kalsam da izlemeyi düşünmüyorum şimdilik tabii :) )

Side Order Of Life'la tanışmak için güzel bir fırsat olacak benim için, tabi benim tv izlemeyi planladığım saatlerde genelde ev misafir akınına uğruyor ama olsun :-/

Ne zaman dizilerden bahsetsem bir türlü başlamayan Lost'um geliyor aklıma :( Arka plana sakladığın ayrıntılarını özledim, felsefeni özledim, desmond'ı özledim, aaaah ahhhh :(((((

3 kişi de demiş ki:

Güllerevurgunum dedi ki...

Allah cnbc-e yi Türk izleyecilerine sunan insanlardan razı olsun :)

sLn dedi ki...

Amin :)

Besimi dedi ki...

Yani, Türk TV'lerinden en çok özlediğim de bu. Uyduda var aslında, üşenmeyip edinmekte fayda var... CNBC-e ilk başladığında bir devrim gibi girmişti hayatıma. e2'yi pek tutmadım ama CNBC-e çok şeyi değiştirdi Türkiye'de. Helal size!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?