30 Eylül 2008 Salı

Heroes haberleri..


Lost'tan ses seda yok, başlamaya niyeti de yok, heroes'a sardım ben de.. Lost'umun yerini tutmasa da :(((( ahh ahhh gelsin şu şubat ayı artık :(

buyrun haberler:

(Her bir yanı spoilerdır, benim yazdığım parantez içindeki kısımlar 3. sezonun ilk iki bölümüyle ilgili spoiler içerebilir.)

1) İyi Kötü Olacak‚ Kötü İyi Olacak : Milo Ventimiglia bu konu hakkında "Kimin iyi ve kimin kötü olacağını bilmek zor ama bence birçok kişi bu sezon kötü olacak." demişti. (bol bol kötümüz olacağını gördük zaten bu sezonun ilk iki bölümünde.)

2) Linderman Geri Dönecek ve Kötü Olacak : Malcolm McDowell'ın canlandırdığı hayatı kontrol eden güçlü Linderman Geri dönecek. Onu ilk Nathan görecek. Malcolm McDowell çekimler sırasında Angela Petrelli'yi canlandıran Cristine Rose ve Daphne'yi canlandıran Brea Grant ile çalıştığını söylemiş. Ayrıca Arthur Petrelli'yi canlandıran Robert Forster ile de çalışmış fakat Arthur Petrelli ile gelecek bölümlerde mi yoksa flashbacklerde mi çalıştığı bilmiyoruz. (onun da geldiğini gördük :) Sevdiğim bir oyuncu kendisi, dizideki rolünü sevmesem de. A Clockwork Orange'da epey etkilenmiştik kendisinden, aradan geçen yıllar sebebiyle Heroes'da ilk görüşümde tanıyamadım. Yıllar sadece görünüşünü değiştirmiş tabi, oyunculuk konusunda bir değişiklik olduğunu düşünmüyorum, gerçi çok fazla izlemeyemedik kendisini ama bakışları yeter be! :) )

3) Hiro Hafızasını Silecek : Gelecek bölümlerde Hiroya göre Ando 10 yaşındayken hem dünyayı kurtarmak zorunda hem de bebek pusetinde oturmak zorunda.

4) Peter ve Sylar Birlikte Çalışacak : Bu sene Sylar ve Peter birlikte çalışacak ama kendilerini değiştirmeyecekler. "Ying Yang gibi olacaklar" diyor Milo Ventimiglia. Bakalım neler olacak? (güzel olur güzel :) insanlar heyecanla peter sylar karşılaşması bekliyordu, duruma bakılırsa beklediğimiz gibi bir karşılaşma olmayacak ama birlikte çalışmaları da epey ilginç olur.)

5) Çocuk Servisi : Sylar'ın gelecekte çocuğu olacak.Bu çocuk ona değişik yollarla verilmiş ve ilk adı Noah. Annesi ise açıklanmamış ama eminiz ki adını duyduğunuzda çok sevineceksiniz. (Sylar'ın çocuğunun annesi bizi nasıl sevindirebilir? Claire'in babasının adı Noah, aynı diziye iki Noah fazla değil midir? Durumun diğer Noah'la ilgisi var mıdır? Yoksa Claire Syler'ın torunu mudur :D Eğer Lost olsaydı böyle bir şeye şaşırmazdık :p Claire'in evlatlık olduğunu biliyorum, babasının Noah olmadığını da biliyorum, hatırlatmanıza gerek yok :p )

6) Noah Bennet Yine Kötü Bir Adam : Merak etmeyin geç de olsa karşımızda iyi bir HRG göreceğiz. Jack Coleman bunun için bize söz veriyor. Belki bu dönüş gelecek bölümlerle Sylarla birlikte olacağı içindir.
(Noah Bennet iyi mi kötü mü olduğuna karar vermeyi bir türlü başaramadığım karakterlerden biri, ne tam iyi ne tam kötü, tuhaf bi adam.)

7) Yakında Yeni Bir Tutulma Var : James Kyson Lee gelecek bölümlerde bir tutulma göreceğimizi ve bu tutulmanın 1. sezona göre daha çabuk olacağını söyledi. Bu tutulmayla beraber Hiro gücünü kullanamayacak ve bu sadece Hiroyla sınırlı kalmayacak. Herkesi etkileyecek. (uvvv kötü bir şey ama bu 8-) )

8) Speedster Gelecekte Bir Eş ve Anne Olacak : Daphneyi canlandıran Brea Grant çocuğunun babası hakkında Bu kişi çok sevdiğiniz ve bildiğiniz biri diyor.Sylarda da bu olayın olması akıllarda bir sürü soru oluşturuyor. Fakat bildiğiniz gibi Syların bebeğine başka anne adayları da var. (ilginç şeyler mi olacak ne.. Daphne'yle Hiro'nun birlikte çalışacağını okumuştuk, belki bunun yanı sıra birlikte bir de çocuk yaparlar :) :p )

9) Maya Dünyayı Değiştirecek : Dania Ramirez "En sonunda Mayanın neden bu diziye dahil olduğunu anlayacaksınız. Mohinderın Mayaya nasıl yardım ettiğini‚ hayatını nasıl değiştirdiğini ve başkalarının hayatlarını nasıl değiştireceğini göreceksiniz" açıklamasında bulundu. (Maya'yı sevmiyorum.)

10) Haitilinin Ailesi ve Sırları : Bu sezonda Haitilinin erkek kardeşiyle tanışacağız. Haitilinin kardeşinin gelmesi iyi olacak çünkü Haitili hakkında yeni bilgiler öğreneceğiz. Çizgiromanları takip edenler Haitiliyi iyi bilir. (Haitili tuhaf ve gizemli bir karakter, öğrenelim bakalım kimin nesiymiş.)

(sezon 3 bölüm 3'ü izledikten sonra gelen edit:
son dönemlerde geçirdiğim en sıkıcı 40 dakika az önce şükürler olsun ki bitti. Bırakanlar kervanına katılmama az kaldı galiba. Birkaç bölüm birden izleyince biri sıkıcı da olsa diğeri telafi ediyor, idare ediliyor ama az önce sıkıntıdan patlama aşamasına geldim. Ocağa kadar Lost teorilerine bulaşmayacağım demiştim ama galiba bulaşacağım bu gidişle :-/ Başka türlü geçmiyor zaman :( )

3 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Henüz ilk iki bölümü izlemiş biri olarak. Sanırım geçen sezonun 12 bölümde kalması sonunda volume 2 ile volume 3'nin arasındaki bağlantı biraz yetersiz kaldı. Sylar'ın Clare öldürmemesi ve muhtemelen Peter ile kardeş çıkabilme durumu bence hoş olmadı.

Onun haricinde level 5'tan kaçan villianlardan korkuyu kullanan siyahi arkadaş dışındakilerin güçleri öyle çok korkutucu görmedi. Gerçi Peter'ın bedenine sıkıştığının güçleri daha fazla gibi lanse edildi ama görmeden konumak zor.

Parkman'ın Afrikada tanıştığı elemanın İsac Mendez ile aynı güce sahip olmasını nasıl bağlayacaklar merak ediyorum.

Gelecekte Ando veya Hiro ve Claire kötü olma potansiyeline sahipler gibi ama bu güçleri olan insanların diğer normal insanlar tarafından avlanması çok ciddi şekilde X-Men'i hatırlattı.

Son olarak Mohinder'in normal insanlarada güç kazandıran formülü kendi üzerinde kullanmasıda yine bana X-Men'de Beast'in doğuşunu hatırlattı. Her ne kadar Mohinder, Hank McCoy kadar entellektüel olmasada kendisini mavi tüyler içinde görmek ilginç olabilir :D

sLn dedi ki...

işler iyice karışsın diye biraz fazla kasıldı, saçma sapan bağlantılar vs. çöldeki adamdan bahsetmek bile istemiyorum..

zaten Lost'un bitmek bilmeyen tatilinde oyalanmak için başlamıştım, bırakmama az kaldı.
x-men esintilerinin yanı sıra 4400'le birebir aynı gittiğini söyleyenler var, 4400'ü izlemediğim için bilmiyorum ama gerçekten öyleyse sevimsiz bir durum.
gizem ve konu derinliği gibi şeyler zaten yok bana göre, felsefi boyuta girmiyorum bile :) en son nathan biraz dinsel konulara girdi de biraz daha farklı boyutlara girilmiş oldu.
3-4 bölüm üstüste izleyince heyecanla idare ediyordu, tek tek izleyince heyecan da yalan oldu, izlemek için çok fazla sebebim kalmadı yani...

CaRtMaNtR dedi ki...

Yanlız o Linderman'ı sadece onun görmesi ve dinsel bağlantılar kullanılırsa oda feci şekilde Battlestar Galactica'dan arak olur.

Ama bana kalırsa onu Parkman'ın babasının zihin gücü ile açıklarlar. En azından öyle umuyorum.

Birde Peter nükleer olarak patlamaktan kurtuldu ama gelecekte hala neden o yara izini taşıyor anlayamadım.

Bir diğer konuda geçen sezon alternatif gelecekte kalan İrlandalı kız arkadaşına ne oldu çözemedim.

Ben sanırım bu diziden bu kadar çabuk vazgeçmeyeceğim. Ama Wolverine tarzı bir karakter çıkarsa yeter artık diyebilirim :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?