29 Eylül 2008 Pazartesi

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları perdelerini açıyor!



İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları 2oo8-2oo9 sezonunu 1 Ekim itibariyle açıyor :)
Benim için oldukça sevindirici bir haber, yaz aylarında pek bi özlüyorum kendilerini :)

Bu sezon oynanacak oyunları görmek için buradan
Programı görmek için buradan
Sahneler hakkındaki bilgiler için buradan
Online bilet satış için de buradan lütfen :)

Ben ilk oyunumun biletini aldım bile :)))

7 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

İstanbul Güngören Belediyesi Aziz Nesin Sahnesi vardı bir zamanlar. Bu bahsettiğim yıllar önceydi tahmin edileceği gibi. Malum siyasi güç(!) belediyeyi simsiyah bulutlarla çevreleyene dek. Her hafta 3-4 ayrı oyun, çocuk gösterileri, vs. sahnelenirdi. Maziye gazi diyemeyeceğim türden bir anıdır bu hayatımda. Artık o, kanı sağlam akan kültür damarlarımız eskisi gibi güçlü değil. Her geçen günle daha da derinden kanamakta... Bu tiyatro haberini okuyunca paylaşayım dedim.

kNtli dedi ki...

daha önce bakmiştim bn de o zamn bulamamiştim programı.. Saol çok iyi olmuş.. bu sene umuyorum tiyatroya da gitmeye vaktim olucak.. Tavsiye debiliceğin bi oyun var mı Lüküs hayat dşinda.. Ümraniyeye çok ters kaldiğimi düşünüyorum ama eğer yanılıyosam mutlaka tekrar izlicem:)

sLn dedi ki...

ben Lüküs Hayat'ın daha yakın bir yere gelmesini bekliyorum :))

ben Yaşar Ne Yaşar ne yaşamaz'a bilet aldım, bu ay onunla başlıyorum :)

oyunların çoğu geçen yılın sonlarında oynanmaya başladığı için izleyemediğim oyunlar.
Bayazıt var Jean Racine'in bir oyunu, güzel bir tarihi oyun, onu izlemiştim geçen yıl. Ne tür oyunları seversin bilmiyorum ama benim izlenecekler listem şu şekilde:

Tabi ki en başta Lüküs Hayat
Yedi Tepeli Aşk
Kırmızı Pazartesi
İstanbul Efendisi
Tekrar Çal Sam

kNtli dedi ki...

kırmızı pazartesiyi merak ettim ben de adi Kırmızılı olduğu için.. Teşekkür ederim tavsiyelerin için.. ben işe tiyatroların tam yerini öğrenmekle başliyim gerisi kolay:)

sLn dedi ki...

kırmızı pazartesi çok sevdiğim bir yazara ait, oyunu da güzeldir diye umuyorum ;)

kNtli dedi ki...

evt sanırım ilk deniyceğim oyun Kırmızı pazartesi olucak.. :)

başak dedi ki...

tiyatroya gitmeyi çoooooookkkkk özledim :) Biletini aldığına da çok sevindim ... Ben de İzmir'dekilere bir bakayım zamanı geldi artık :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?