30 Eylül 2008 Salı

İyi bayramlar!

Küçükken Ramazan ayından sonra annem ve halamın "ne çabuk bitti ramazan, hiçbir şey anlamadık" dediklerini duyardım da anlam veremezdim. 1 ay nasıl göz açıp kapayıncaya kadar bitebilirdi ki? Göz açıp kapayıncaya kadar 1 saniye geçebilir en fazla, 1 ay nasıl biter?!

Bitermiş!

Küçükken aylar daha uzundu sanki, büyüdükçe zaman daha hızlı akmaya başladı. Aylar da geçiyor göz açıp kapayıncaya kadar yıllar da...

"Ne çabuk bitti bu sene Ramazan" diye düşündükçe bir zamanlar bu cümlenin bana nasıl tuhaf geldiğini düşünüyorum, büyüdüm mü ne?

Kırmızı ağacımıza yazdığım temennileri yineleyeyim. Bayramlara hâlâ önem veren insanlardansanız o özlediğiniz bayramlar tadında bir bayram geçirirsiniz dilerim... Kimi seviyorsanız, kimi özlüyorsanız, kimi yanınızda görmek istiyorsanız hepsi yanınızda olsun bu bayram ve daima! (benim deeee :((( )

Ramazan bayramınız mübarek olsun...

2 kişi de demiş ki:

Adem dedi ki...

Mübarek ramazan bayramınız kutlu olsun, nice bayramlara inşallah.

kNtli dedi ki...

AMİNNN:)))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?