29 Eylül 2008 Pazartesi

Kırmızı ağaçta mavi elma!

http://kirmiziagactamavielma.blogspot.com/

tek başımıza yazıyoruz, eğleniyoruz, bir de birlikte deneyelim dedik bakalım neler olacak :)

e.d. ve Red Pharos'la birlikte oluşturduğumuz yepyeni blogumuz Kirmizi Ağaçta Mavi Elma..

Ben sığamadım tek bloga, biraz da başka yerlere yazmak istiyorum :)

Oraya da bekleriz ;)


Bu da bir reklamdır :)

9 kişi de demiş ki:

diamandi dedi ki...

aaa çok şaşırdım...hiç bilmiyordum...demek isterdim belki ama bildiğim iyioldu :)
reklamlara başladın artık blogda ha :) ee uzun bi yayından sonra tabi reklamlar:) hayırlı olsun efenim:D hayırlı olsun... takip ediyorum demeye gerek var mı :P

sLn dedi ki...

para kazanmıyoruz valla tamamen hatır-gönül işi bizimki :p

diamandi dedi ki...

:) gönül işin içindeyse para çıkar oradan.. çıkmalıdır ki gönlümüze yer kalsın zaten :)

diamandi dedi ki...

bak aklıma ne geldi bu arada :)
"bir dalda üç kiraz.."
yazsaydınız ya ya :)

sLn dedi ki...

hehe :)
içinde 3 geçen isimler konusunda ben arıza çıkardım biraz, ya ileride gruba katmak istediğimiz insanlar olursa diye :))

diamandi dedi ki...

bir dalda bol kiraz o zaman :)))

sLn dedi ki...

:)))

yabani kuzu dedi ki...

hayırlı olsun tatlm :)Takibinizdeyim :) İyi bayramlar dilerim

sLn dedi ki...

teşekkür ederiz kuzucum :))
sana da ii bayramlar :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?