5 Eylül 2008 Cuma

Ne?!..



Şu ara genel halim budur.

Aynen budur hatta, zerre kadar abartmıyorum.

Sorun sınavlar ya da benim tembelliğim değil. Aöften ziyade hayatımı kasan marmara fransızca var her şeyden önce, aöf onun önüne geçemez.

Bu ara fazla düşünüyorum yine, hayatımdaki bütün her şey kafamı bir şekilde kurcalıyor, düşündükçe büyütüyorum, büyüttükçe canımı daha çok sıkıyorlar.

Sıkıldım.

(çizim Uğur Gürsoy'a ait. uykusuzdergi.com'dan)

6 kişi de demiş ki:

delikanlı dedi ki...

böyle hissetmene üzüldüm,bu ruh hali içinde debeleniyo olmak gayet rahatsız edici,çıkmaya çalışıyorum ben de bu "ne bok yicem ben" durumundur bi kaç zamandır

sLn dedi ki...

ben çıkmaya çalışmıyorum, çıkmaya çalıştıkça her şeyin daha da karmaşıklaştığını öğrendim zaman içinde. kendi haline bıraktım her şeyi :-/

Pharos dedi ki...

şu karikatürdeki arkadaşın kucağıında bir bilgisayar olanı ve alttaki yazının da " ne bok yedim ben" olarak değiştirilmiş hali de cuk diye benim üzerime oturuyor.Nitekim uzun bir süredir evi bırak odamdan çıktığımı sanmıyorum,hatırlamıyorum.Net,pc alemine blog alemine dalmış bir vaziyette yatağın içinde kıvrılmış saatin kaç olduğunu bilmez ve günleri şaşırır bir halde zaman geçiriyorum.Uğur Gürsoy duy sesimi, beni de anlat...! :p

sLn dedi ki...

bu yaz hiçbirimize yaramadı galiba :-/

Ukturk dedi ki...

Karikatür beni özetlemiş gerçekten..

Blogunuza ilk defa girdim bu arada yazılarınız güzel...:P:p

sLn dedi ki...

teşekkür ederim..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?