26 Eylül 2008 Cuma

Oğlak kadını!

Evet, o benim :)
Her türlü özelliğini de barındırırım bünyemde :p
Canımın çok sıkkın olduğu, parçalayacak şeyler aradığım bir anda karşıma çıkmış ve beni güldürmüş bir şeyi sizlerle de paylaşmak istedim :)
Uyarı mahiyetinde değil he, aman yanlış anlaşılma olmasın :)


İnsanlar iyi gözlem yapıyor, bazılarını okurken cidden yaptığım şeyler olduğunu fark ettim :)

Yakın arkadaşlar olmaya ilk adım attığımız saniye, daha doğrusu selamlaşmaktan öteye geçtiğimiz ilk saniye yaptığım bir hareket üzerine "oğlak mısın" diyen freudiyeme selam, özellikle sen oku bebeem :D

11 kişi de demiş ki:

Güllerevurgunum dedi ki...

merak üzerine başak erkeğini okudum ve insanları takdir ettim. cidden süper teşhisler var. O kadar astroloji sitesinde zaman harcamış biri olarak burdakiler kadarını görmedim :))

Besimi dedi ki...

Yaw bu oğlak kadınının anlaşabildiği herhangi bir insan türü var mı?!?!?!?! Doğruluk payı nedir haberim yok, ancak sağlam tesbitler :-

eflâtun dedi ki...

erkek olsaydım,oğlak kadınıyla uğraşamazdım sanırım :)
bu arada sln az önce bende kendi burcumla ilgili bişeyler yazsam diye düşünüyodum,seninkini gördm :)

sLn dedi ki...

@gullerevurgunum
demek ki neymiş ekşi sözlük faydalı bir siteymiş ve insan kendine yasaklamamalıymış oraya girmeyi di mi?
(bilmem anlatabildim mi :p )

@besimi
bir oğlak insanı olarak diğer oğlaklarla, başaklarla, aslanlarla, koçlarla ve boğalarla genelleme yapabileceğim kadar iyi anlaşıyorum :)(bu burçlardan tanıdığım ve anlaşamadığım insan kesin vardır ama burçlarını bilmiyorumdur :) ) yazılanlar güzel tespitler, abartıldığı noktalar var ama güzel. arkadaşlık ilişkileri için daha doğru ama, çok severseniz gider, başkasına aşık olur gibi tespitler kendimden bildiğim kadarıyla pek doğru değil :) tanıdığım oğlaklar üzerinden genelleme yaparsam arkadaşlık ilişkilerinde katı olabiliyorlar ama ikili ilişkilerde durum çok farklı. oğlak burcunun özelliklerinin büyük çoğunluğu yalan oluyor aşık olunca, yelkenler anında suya iniyor :)

Besimi dedi ki...

Burçlar konusunda hiçbir bilgim yok maalesef :) Jim Morrison gibi ben de pek kafa yormam Astroloji'ye. Biri kalkıp da kız arkadaşlarımın burçlarını sorsa 'hönk' diye kalırım herhal :D geç değil telafi edilebilir...! :) Bu arada aşk mevzusu tüm burçlarda öyle galiba;-)

sLn dedi ki...

hepsinde değil :) burcundan gelen bazı özellikleri hiçbir şart altında bir kenara bırakamayan insanlar tanıyorum ;)
oğlaklar sinir bozucu derecede inatçı ve mantıklıdır, ama aşık olunca ikisinden de eser kalmıyor :) iki uç arasındaki fark epey fazla olduğundan da dikkat çekici bir durum bu tabi

diamandi dedi ki...

:) ern az yazı kadar eglenceli bi yorum kısmı :) gözünü seveyim yayların ya :P

freudiye dedi ki...

aynı şeyi bi aslan kızımıza da yapmış idim
bazı kimseler tam burçlarının insanı oluo efenim
anlamamak mümkün değil oğlak gadınım

e.d dedi ki...

aslanlar evet :) ama unutmayınız temmuz aslanı ile ağustos aslanı hiç birbirine benzemez :)

sLn dedi ki...

sevgili iyi anlaştığım aslan insanı;

temmuz aslanı olarak ağustos aslanlarına laf mı atıyorsun şimdi sen? cnm kardeşim mischief'im ağustos aslanı, laf söyletmem uleyyyyn :D :p

e.d dedi ki...

ben de söyletmem söz konusu oysa .)

bu işte şuan bir terslik var işte. Tüm genellemeler gibi...bu da...:D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?