28 Eylül 2008 Pazar

Ramazan Gönderisi 3

Çeşitli sebeplerden dolayı Ramazan gönderisi 2'de bir şey yazmamıştım, DarKneSS yazmış, günün en önemli anından bahsettiği kısmı copy-paste yapayım hemen:

"ve ondan önceki olanlar..feshanede oturduk yanımızda da bi kadın ve küçük renkli gözlü sarı bukleleri olan şirin bir kız çocuğu..belli en azından bir 5 senelik evliliği var..ve beklenen an.. eşi geldi...hayatımda gördüğm en mutlu aile tablolarından biriydi..hala birbirlerine tatlım hayatım diyen bir çift...ne kadar harika aslında..bazı şeylerden sıkılmamak hergün sölemekten çekinmemek ertelememek hep yaşamak yeniden yaşamak aynı heyecanla...eşine yıllar sora bile tatlım diyebilmek hayatım diyebilmek...ne kadar harika birşey aslında..

fotoğraflarını çekmemi rica ettiler..çektim..ve ölümsüz bir an:) o karedeki mutlulukları bozulmaz inş. ve bir blogda konu olup aslında istersek aşkın hiç bitmeyeceğini ve o sözcüklerin ölmeyeceğini gösterdikleri için ayrıyeten teşekkürler sarı bukleli renkli gözlü kız çocugunun anne ve babası, birbirlerinin de hayatı olan 2 bünyeye:) Allah bozmasın..ve tabi bize de nasip etsin valla çok şey istemiyorum:D

nerden nereye değil mi blog okuru...neler neler anlatabiliyor bu bünye kafasına esince bir ordan bi burdan ortaya karışık bi hikaye işte...=)

dipnot:langırtta selinle yendiğimiz seray ile canana selam olsun..:)"

11 kişi de demiş ki:

LaLe dedi ki...

aa ben :D
sarı bukleli renkli gözlü kız çocuğu: masal kitaplarından fırlamış gibi=)
duygularına tercüman olabildiysek ne mutlu bize:)
tatlım...=)

sLn dedi ki...

düşündükçe ağlayasım geliyor :( Allah nazardan saklasın, mutlulukları bozulmasın inşallah

pfffff

Darısı başımıza ne diyelim :p

LaLe dedi ki...

sen en azından hayatım diyişini duymadın her zaman şükretmek için bi sebep vardır bak:D
amin amin..tatlım lı bi hayat sarı bukleli kız feshanede iftar daha ne isterim ki yha:D
darısı başımıza dinimiz amin (:

sLn dedi ki...

bir de fırat gibi çocuk istiyoruz di mi :p
sübhaneke inşallah dinimiz amin :D

diamandi dedi ki...

telli babaya dönmüş burası yaf :))

sLn dedi ki...

dilek ağacı gibi blogum var :D çaput bağlayacak yer yapacağım yakında :p

diamandi dedi ki...

en temizi... budur ya... uzun uğreşlardan sonra yolunu çizgini yakaladın :)))
şaka bi yana da açarsan çabut arayayım ben :)

sLn dedi ki...

ben kurcalayayım biraz, öyle bir şey bulursam ekleyeyim :p

diamandi dedi ki...

anca bende çabut bulur.. kendisi için asılcak bağlanncak ağlancak yer bulrum sanırım...

LaLe dedi ki...

ben önlerden bi dal ve de çaput rica edicem mümkünse =)
çaput sarı üstü mavi olsun:D bi umut işte:D:D

sLn dedi ki...

ağacı ayarlayayım da ben torpil yapacağım size, en güzel yerden ayıracağım yerlerinizi :p
olmadı toplanıp bir parka gideriz bulduğumuz ilk ağaca bağlarız çaputları :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?