25 Eylül 2008 Perşembe

Sobeeeee :)

diamandi beni sobelemiş, yazıyorum hemen :)

İsminiz?
Selin

Nerelisiniz?
Doğum yerim İstanbul ama hem anne hem baba tarafım zamanın Yugoslavyasından kalkmış gelmişler İstanbul'a. "Doğum yerim İstanbul ama aslen nerelisin derseniz Makedonya " diyorum bu sorunun cevabına :) Şehir olarak da burası (hizmette sınır yok!)

Yaşadığınız yer?
İstanbul :)

Mesleğiniz?
Öğrenci ama ha bitti ha bitecek.. Bittikten sonra "mesleğiniz?" sorusuna ne cevap vereceğim konusunda fikrim yok maalesef. Bir yandan Fransızca öğretmenliği bir yandan dış ticaret okuyorum ve diğer bir yandan da İngilizce öğretmenliği sertifika şeysi için hazırlık yaptığımı sanıyorum, ileride ne olacak bilmiyorum.

Hobileriniz?
En sevdiğim sorulardan biri işte bu :) Hobilerim arasında ilk sırada "hobileriniz?" sorusuna cevap vermek var efenim. (yazmış olmalıyım sayfanın sağında, solunda, dört bir yanında. "Bu benim hobim" dememişimdir muhakkak ama yazmışımdır.)

Evli misiniz?
Şimdilik hayır. (:p bugün hocalarımızdan biri psikolojik olarak çökertti bizi bu konuda, o bakımdan dokunmayın, fena şeyler olabilir :) )

Kaç çocuğunuz var?
Şimdilik "0"

En sevdiğiniz yemek?
Ama, ama, amaaaaa ayıramam ki birbirinden şimdi :( Yemeyi çok sevdiğim bir dünya şey var. Gerçi iftarda yemeği fazla kaçırdığım için şu an yemek düşünmek bile midemi bulandırıyor :s

Sevdiğiniz müzik türü?
Rock. (sayfamın her bir tarafında yazmakta zaten.)

Nerelere gitmek istersiniz?
Ülke ülke yazayım, şehir şehir yazarsam sabaha kadar burda otururum :)
İtalya'yı görmeyi herşeyden çok istiyorum efenim. (abarttık bak yine, herşeyden çok değil. Ama birçoğundan daha fazla.)
İspanya'yı görmeyi istiyorum.
dünyada görmeyi en çok istediğim yerlerden biri olan Louvre müzesi görmeyi zerre kadar istemediğim Fransa sınırları dahilinde yer aldığı için kafam karışıyor biraz :) Direkt Louvre'un bahçesinden uçak seferi yapılmaya başlandığı gün tereddütlerim yok olacak sanırım :) Aman cam piramite dikkat!
İngiltere'yi de görmek istiyorum.
Annemin çocukluğunun geçtiği yerleri görmek için Makedonya'ya gitmek istiyorum. (italya'yla birlikte görmeyi en çok istediğim yer hatta.) Eski Yugoslavya'dan ayrılan diğer ülkeleri de dolaşabilirim aslında, ama hepsini değil. Bosna Hersek, Kosova ve belki Hırvatistan kâfi.
Brezilya ve Finlandiya da görülebilir.

diyorum ve Red'im pharos'umu sobeliyorum :)

Red Pharos'tan sonra bir de MeLeBekk'i sobeliyorum :)


sobeeeeeeeeeeeeeee

23 kişi de demiş ki:

diamandi dedi ki...

:))) görev başarıyla tamalanmış bulunmakta:D tebessümlerim halka buralarda :) benimde doğum istanbul bu arada... benden çok daha güzel ceaplayanları görünce yazıyı kaldırıp tekrar mı cevaplasam :P neyse... kafi derecede bilgi var sanırım...

diamandi dedi ki...

gobim hobilerimi yazmak... süper ya :)))

sLn dedi ki...

en uyuz olduğum sorulardan biridir de kendisi :)
yanlış anlaşılan sorular arasında da daima ilk sıradadır :D ya da cevabı tam bilinmiyor emin değilim, ama bir yanlışlık var bir yerde :)

diamandi dedi ki...

hobi ne ya :))) cevabını vermiştim ben ilk hatırlıyom :) kafama eseni yaparım de geç derdim evvelden:D sora anladım ki böle olcak gibi değil bişey bulmalı :) buraya kadar geldi :)

Güllerevurgunum dedi ki...

hehe..demek sana kendini anlattırmak için sobelemek lazımmış :)

Aklıma gelmemişti ve ben 5 i yazmanı bekliyordum. Neyse bu seni ben 5 yazmaktan alıkoymasın ;)

sLn dedi ki...

durmadan kendimi anlatıyorum ya zaten :)
ben 5-6-7-8-... diye devam edecek insanlar "yetti beeee" diye bağırana kadar :D

Güllerevurgunum dedi ki...

Sende "yetti beee" demeyenlere anlatırsın. Mesaj kaygısı gördüm sende :P

Yakında "beni sizler yarattınız" falanda dersin Zeki Müren gibi :)

sLn dedi ki...

bir iki gündür yazarken canım sıkılıyor insanların da okurken sıkılma ihtimallerini düşünüyorum, mesaj kaygısı falan değil yani sorun bu :) normalde mesaj kaygısı taşıdığım anlar bol bol var tabi yazarken ama o ayrı bir durum :)
bugün yazmayacaktım hatta, baktım sobelenmişim, yazayım dedim. bazen anlatmak baya yorucu oluyor neden bilmiyorum, yine öyle bir dönemdeyim galiba :-/
zeki müren gibi beni siz yarattınız der miyim, demem herhalde bilmiyorum :) yoktur öyle huylarım :P

diamandi dedi ki...

:) mesaj kaygısı olmadan yaşanırmı ya :) her evrede olmalı. yazarken sıkılma olayı biraz kendinle kalma olayı gibi geldi açıkcası. nedenini bilmiyorum ama oluyor bazen...
bazen kendin anlatmak için ya da bahs etmek için saklambaçı beklememeli :)

babegazelle dedi ki...

bu blog sabah bana da geldiinden beri atlaya zıplaya nerelere uzandığını takip etmeye çalışıorum,daha ne kadar takip edebilirim bilmiorum,geçerken buraya da uğramış oldum,güzel yazılar da varmış burda:)

diamandi dedi ki...

reklamını yapalım biraz.. güzel ötesileri var :) biraz daha karıştır derim :)

sLn dedi ki...

şimdi kafama takıldı benim, kaç kişi sobelendi bugün, kim başlattı bunu :) ben canım istediğinde böyle bişey başlatabiliyor muyum :D

diamandi dedi ki...

kesinlikle... bide mim var selin. bi yazıya yporum yapıyorsun. yorum yazıyla biraz farklı bi boyutta bakıyo :) yazı sahibi de diyorki :D vaay güzel bi bakış konudaki görüşlerini görmek isteriz diyo.. ahaaa işte bu andan itibaren mimli oluyorsun. o konu bi nevi ödevin oluyo :D

Besimi dedi ki...

Ben Makedonya kısmına takıldım. Makedonya gezilesi görülesi bir yer. Balkanlar'da belki de en hoş görülü topluluklardan. Makedonu, Arnavutu, Türkü, Pomağı birarada yaşıyor hatta bayramlarını beraber kutluyor. 2001 yılında Tetovo'daki talihsiz olaylar haricinde... Üsküp fena değil, Ohrid ve Manastır(şimdiki adı Bitola) mutlaka görülmesi gereken yerler...

Onur dedi ki...

Okuduğun bölüm biraz az geldi bana. Blogunu ilk kez gördüm takip listeme ekledim sık sık olmasada senide artık ziyaret ederim. :) İleride tanışmak dileğiyle Onur DS

JoJiK dedi ki...

inanmıyorum ya:D cidden sobelemişsin:)))
ne diyim sana ben koptum burda:)))

JoJiK dedi ki...

melebek için dedim ben diamandi yanlış anlamasın:))
melebekle aramızda dalga geçmiştikte:D
sobelensem ne yaparım diye allam beni sobelemese bari:)))

sLn dedi ki...

seni de sobeleyelim mi jojikim :D biri beni durdursuuun :D

diamandi dedi ki...

:D:D:D:D beni de tekrar sobelicek korkarım :)))

sLn dedi ki...

neden olmasın :D

diamandi dedi ki...

tabiki :) neden olmasın yani... mimimde bitti rahatım oh :)

Besimi dedi ki...

Onur'a: Haklısın, biraz algıda seçicilik yapmışım galiba :) ama yani konu Balkanlar olunca alıkoyamıyorum kendimi. Söz bir dahakine hepsini okuycam :) DM'yi takip ediyorum. Tanışırız ileride...

freudiye dedi ki...

zorla kendini sobeleten insna modeliyim
merciler seni yesin

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?